7 Τρικ Για Να Ξεγελάσεις Τον Εαυτό Σου Να Κοιμηθεί

Όταν τα μάτια απλά δε λένε να κλείσουν.

Το να στριφογυρίζεις ασταμάτητα στο κρεβάτι τις ώρες που θα έπρεπε ήδη να βρίσκεσαι σε βαθιές REM φάσεις ύπνου, είναι κάτι που όλες και όλοι το έχουμε ζήσει. Στην πραγματικότητα, λιγότερο από το 50% των ανθρώπων καταφέρνει καθημερινά να απολαύσει ένα πλήρες 7ωρο ύπνου και ένα 5% κοιμάται λιγότερο από 4 ώρες.

Διάβασε παρακάτω, για όλα όσα μπορεί να επηρεάζουν τον ύπνο σου και κάνε τις απαραίτητες αλλαγές στο πρόγραμμα και στην καθημερινότητα σου, για να τον απολαμβάνεις περισσότερο σε ποιότητα και ποσότητα.

ALSO READ: Με Αυτές Τις Συμβουλές Μακιγιάζ Το Δέρμα Σου Θα Λάμψει

#1. ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το βιολογικό μας ρολόι συντονίζεται δύσκολα και αποσυντονίζεται εύκολα. Προσπάθησε να διατηρείς ένα σταθερό πρόγραμμα στις ώρες ύπνου, ξεκινώντας με το να ξαπλώνεις την ίδια ώρα κάθε μέρα και παρατηρώντας πόσο αναζωογονημένη αισθάνεσαι το πρωί, προσάρμοσε αυτή την ώρα. Έτσι θα ανακαλύψεις πόσες ώρες ύπνου χρειάζεται ο οργανισμός σου για να νιώθεις ξεκούραστη. Ο κάθε οργανισμός άλλωστε είναι διαφορετικός και καταναλώνει διαφορετική ποσότητα ενέργειας. Επομένως, δεν υπάρχει μια λύση κουτί για όλες και πρέπει μεμονωμένα να βρεις το πρόγραμμα που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες.

This Works σπρέυ μαξιλαριού

This Works σπρέυ μαξιλαριού με χαμομήλι, λεβάντα και βέτιβερ για χαλάρωση, €35.99

#2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΠΝΟΥ

Η ησυχία και το σκοτάδι είναι κορυφαίοι παράγοντες όχι μόνο για την ποσότητα αλλά και για την ποιότητα του ύπνου σου. Οι απρόσμενοι θόρυβοι μπορούν να διαταράξουν την ηρεμία σου, προκαλώντας ανησυχία στον οργανισμό σου και βάζοντας τον σε κατάσταση στρες τόσο ώστε να δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς. Επιπλέον, το μπλε φως που προέρχεται από τις οθόνες ή ακόμη και το λιγοστό φως που μπαίνει από τα παράθυρα, μπορούν να ξεγελάσουν τον εγκέφαλο σου να νομίζει πως είναι μέρα. Κλείσε όλες τις οθόνες, κατέβασε τα στόρια, φόρεσε μια μάσκα ύπνου και προσπάθησε να χαλαρώσεις.

Asos μάσκα ύπνου με τσαντάκι

Asos μάσκα ύπνου με τσαντάκι €11.49

#3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ

Κάνε ένα ζεστό μπάνιο με αιθέρια έλαια, άναψε αρωματικά κεριά, πιες ένα ζεστό χαμομήλι, άκουσε χαλαρωτική μουσική, κάνε για λίγη ώρα διαλογισμό ή χαλαρωτικές ασκήσεις yoga. Φόρεσε ένα διακριτικό όμορφο άρωμα, ψέκασε με ένα ειδικό spray το μαξιλάρι και τα σεντόνια σου. Οτιδήποτε ηρεμεί το σώμα και το πνεύμα σου και γνωρίζεις πως έχει επίδραση επάνω σου, χρησιμοποίησε το προς όφελος σου καθημερινά.

Jo Malone σπρέυ για τα σεντόνια με χαλαρωτικό άρωμα λεβάντας

Jo Malone σπρέυ για τα σεντόνια με χαλαρωτικό άρωμα λεβάντας 46,00€

#4. ΑΠΕΦΥΓΕ ΟΣΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΕΡΔΡΑΣΤΗΡΙΑ

Καφείνη, νικοτίνη, βαριά γεύματα, αλκοόλ και έντονη γυμναστική, είναι διεγερτικά και μπορούν να διακόψουν τον ύπνο σου. Προτίμησε ένα ελαφρύ βραδινό σνακ που δεν θα επιβαρύνει τον ρυθμό της καρδιάς σου και φρόντισε να τελειώνεις τις ασκήσεις γυμναστικής τουλάχιστον 4 ώρες πριν την ώρα ύπνου.

The Body Shop μέλι & γάλα σε σκόνη για το μπάνιο

The Body Shop μέλι & γάλα σε σκόνη για το μπάνιο €17

#5. ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΧΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ

Είναι πολύ σημαντικό να κοιμηθείς με όσο λιγότερες εκκρεμότητες γίνεται. Σίγουρα η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο στον ύπνο και εάν υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις από το βράδυ, μην τα αφήνεις για το επόμενο πρωί.

Aveda χαλαρωτικά άλατα για το μπάνιο

Aveda χαλαρωτικά άλατα για το μπάνιο 39€

#6. ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΤΡΩΜΑ

Εκτός από ένα καλό στρώμα το οποίο πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες σου, θα σου πούμε πως πρέπει να δώσεις μεγάλη σημασία και στα λευκά είδη που διαλέγεις για το κρεβάτι σου. Ο πολυεστέρας δεν είναι κακός μόνο στα ρούχα…αλλά και στα σεντόνια σου. Διάλεξε λευκά είδη από 100% βαμβάκι, που βοηθούν στην κυκλοφορία της θερμοκρασίας και αποτρέπουν την υπερθέρμανση. Δες ποικιλία από βαμβακερά λευκά είδη εδώ.

Blue Scents αρωματικό κερί γαρδένια

Blue Scents αρωματικό κερί γαρδένια 14€

#7. ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΜΟΝΗ

Όχι, δεν θέλουμε να είσαι μόνη αλλά πολλές έρευνες μαρτυρούν πως ο ύπνος μας μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά από αυτόν με τον οποίο μοιραζόμαστε το κρεβάτι μας. Ροχαλητό, αλλαγή πλευρού, ξαφνικές κινήσεις αλλά και…τράβηγμα του παπλώματος είναι αποδεδειγμένο πως μπορούν να μας ενοχλήσουν σε σημείο που να χάσουμε τον ύπνο μας.

No Comments Yet

Comments are closed