Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Φροντίδα Της Επιδερμίδας Στην Εγκυμοσύνη: Τι Να Προσέχεις

Περιποίηση της επιδερμίδας στην εγκυμοσύνη - The Cover

Οδηγός για φροντίδα της επιδερμίδας στην εγκυμοσύνη: διάβασε ποια είναι τα 4 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις

Η περίοδος της εγκυμοσύνης είναι μια υπέροχη εμπειρία, η αλήθεια είναι όμως πως μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω όχι μόνο στο ορμονικό σου σύστημα, αλλά και στο δέρμα σου.

Οι αλλαγές που βιώνει η επιδερμίδα της γυναίκας κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορεί ακόμη και να σε τρομάξουν αν δεν γνωρίζεις πώς να τις αντιμετωπίσεις.

Μην φοβάσαι όμως, εμείς είμαστε εδώ για να σου πούμε τι πρέπει να προσέχεις ώστε να αποφύγεις τα δερματικά προβλήματα που ίσως προκύψουν και έτσι να μην ταλαιπωρηθεί το δέρμα σου καθόλου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Θεραπείες Ομορφιάς Με Ελαιόλαδο Για Μαλλιά, Πρόσωπο Και Σώμα

Διάβασε παρακάτω, τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για την περιποίηση δέρματος στην εγκυμοσύνη και γίνε μέλος στην κοινότητα μας στο Viber, όπου μοιραζόμαστε όλα αυτά τα αφιερώματα και ιδέες για ακόμη περισσότερη έμπνευση.

#1. Φροντίδα για την πρόληψη των ραγάδων

Το πιο συχνό δερματικό πρόβλημα της εγκυμοσύνης, είναι οι ραγάδες στο στήθος, στην κοιλιά αλλά και στην περιοχή των γοφών. Για να το αποφύγεις, εφάρμοσε καθημερινά στις επικίνδυνες περιοχές, κάποιο θρεπτικό λάδι ή φυτική βαζελίνη.

Ναι, καλά διάβασες, η βαζελίνη είναι ότι καλύτερο για αυτά τα σημεία. Η έντονη ενυδάτωση που παρέχει θα διασφαλίσει πως το δέρμα σου θα έχει αρκετή ελαστικότητα, ώστε να επανέλθει στα φυσιολογικά της μετά τον τοκετό, χωρίς όμως να παραμείνουν οι ραγάδες.

#2. Κράτα το PH σου ισορροπημένο

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, λόγω των αλλαγών στις ορμόνες μπορεί να παρατηρήσεις να αλλάζει το δέρμα και τα μαλλιά σου και να αποκτάς περισσότερη ξηρότητα ή λιπαρότητα. Για να κρατάς ισορροπημένο το PH της επιδερμίδας και των μαλλιών σου, προτίμησε προϊόντα χωρίς SLS/SLES.

Απόφυγε τα καθαριστικά προσώπου που αφρίζουν και προτίμησε ένα micellar water σε συνδυασμό με ένα έλαιο καθαρισμού για τις μέρες που το μακιγιάζ χρειάζεται περισσότερη “προσπάθεια” για να αφαιρεθεί.

#3. Δώσε σημασία στις βιταμίνες σου

Ο γιατρός σου, πιθανότατα θα σου συνταγογραφήσει βιταμίνες και συμπληρώματα, αλλά εσύ πρέπει να κάνεις ότι είναι δυνατό για να διατηρείς μια ισορροπημένη διατροφή.

Η διακοπή των τροφών που είναι πλούσιες σε ζάχαρη, ακόρεστα και trans λιπαρά -όπως τα συσκευασμένα τρόφιμα-, θα διασφαλίσει πως το δέρμα σου θα παραμένει ήρεμο εκ των έσω και δεν θα έχεις ξεσπάσματα ακμής.

#4. Προστάτεψε το ευαίσθητο δέρμα

Αν θέλεις να αποφύγεις ευαισθησία, φαγούρα και άλλες ανεπιθύμητες παρενέργειες κακών υφασμάτων, απόφυγε τα συνθετικά υφάσματα -ιδίως στα εσώρουχα σου- και προτίμησε βαμβακερά και βισκόζη. Το δέρμα σου θα ανασαίνει και εσύ…μαζί του.