Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

5 Φρούτα Που Βοηθούν Στην Απώλεια Βάρους

Φρούτα που βοηθούν στην απώλεια βάρους - The Cover
Φρούτα που βοηθούν στην απώλεια βάρους - The Cover

Δες ποια είναι τα 5 κορυφαία φρούτα που βοηθούν στην απώλεια βάρους, για να τα εντάξεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα

Τα φρούτα, εκτός από πηγές νοστιμιάς, είναι απαραίτητα στην διατροφή μας για τα θρεπτικά συστατικά τους και τα οφέλη που προσφέρουν. Ένα από τα οφέλη τους, είναι η ενεργοποίηση του μεταβολισμού και η συμβολή τους στην απώλεια βάρους, λόγω της υψηλότερης περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες. Επιπλέον, συγκεκριμένα φρούτα είναι πιο χαμηλά σε ζάχαρη από άλλα και αυτό επίσης παίζει τον ρόλο του στο να τα επιλέξετε για μια δίαιτα που στοχεύει στην απώλεια βάρους.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ: Τροφές Που Δεν Φανταζόσουν Πως Βοηθούν Στην Πέψη

Δες παρακάτω, ποια είναι τα φρούτα που έχουν πολύ υψηλή διατροφική αξία και μπορούν να σε βοηθήσουν περισσότερο σε αυτόν τον σκοπό.

#1. Λεμόνι

Τα λεμόνια είναι γνωστό ότι βοηθούν στην απώλεια βάρους, χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά που προάγουν την καλή πέψη. Τα λεμόνια έχουν επίσης διουρητικές ιδιότητες, οι οποίες βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού, βοηθώντας έτσι στην καύση λίπους. Σύμφωνα με τους ειδικούς υγείας, αυτό το μαγικό φρούτο μπορεί να τονώσει τον μεταβολισμό του σώματος σε μεγάλο βαθμό. Μάλιστα, ο πιο γνωστός και εύκολος τρόπος να το εντάξετε στο διατροφικό σας πρόγραμμα, είναι να προσθέτετε τον χυμό από μισό λεμόνι, σε ένα ποτήρι χλιαρό νερό. Αυτός ο συνδυασμός περιέχει μόνο 6 θερμίδες!

#2. Μήλο

Η έκφραση “ένα μήλο την ημέρα…” δεν βγήκε άδικα. Τα μήλα είναι φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πηκτίνη, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και χαμηλή σε θερμίδες. Επιπλέον, υπάρχουν επιστημονικές έρευνες που υποστηρίζουν ότι η καθημερινή κατανάλωση μήλου, ελαττώνει την πείνα, υποστηρίζει την απώλεια βάρους και σε φαγώσιμη αλλά και σε πόσιμη μορφή. Επομένως, είναι μια πολύ καλή επιλογή σαν προσθήκη σε μια δίαιτα, καθότι είναι και μια οικονομική επιλογή, ώστε να το καταναλώνετε καθημερινά.

#3. Ακτινίδιο

Το ακτινίδιο, είναι ένα μικρό αλλά θαυματουργό φρούτο, που αξίζει να βρίσκεται στην διατροφή σας. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, E, φυλλικό οξύ, φυτικές ίνες και έχουν πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Δίαιτες υψηλές σε φρούτα και λαχανικά, έχει αποδειχτεί επιστημονικά πως συμβάλλουν στην απώλεια βάρους (3), στον έλεγχο της πείνας και στην υγεία του πεπτικού.

#4. Μπανάνα

Στις δίαιτες, πολλοί αποφεύγουν να καταναλώνουν μπανάνες, γιατί έχουν περισσότερες θερμίδες από άλλα φρούτα. Αυτό αληθεύει, αλλά συγχρόνως είναι και πολύ υψηλότερης διατροφικής αξίας από πολλά φρούτα. Είναι πλούσιες σε κάλιο, μαγνήσιο, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και βιταμίνες Α, Β6, C. Επιπλέον, ελέγχουν τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα, οπότε είναι φρούτο υψηλής αξίας για τους διαβητικούς και χαμηλώνουν την χοληστερίνη, κάτι που έχει αποδειχτεί μέσα από επιστημονικές έρευνες (1). Έτσι, η μπανάνα είναι μια πραγματική σούπερ τροφή, που προωθεί την γενικότερη υγεία του οργανισμού και του πεπτικού συστήματος.

#5. Πορτοκάλι

Όπως όλα τα κιτρώδη φρούτα, το πορτοκάλι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και βιταμίνη C και είναι χαμηλό σε θερμίδες. Είναι επίσης ένα πολύ χορταστικό φρούτο και ενώ οι περισσότεροι το καταναλώνει σε χυμό, πολλές έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πώς όταν καταναλώνουμε ολόκληρο το φρούτο (2), συμβάλλει στην αίσθηση πληρότητας, χαμηλότερα επίπεδα πείνας και χαμηλότερη κατανάλωση θερμίδων.

Επιστημονικές πηγές

#1. Daily consumption of banana marginally improves blood glucose and lipid profile in hypercholesterolemic subjects and increases serum adiponectin in type 2 diabetic patients

#2. Effects of fruit and vegetable, consumed in solid vs beverage forms, on acute and chronic appetitive responses in lean and obese adults

#3. Dietary Fibre as a Unifying Remedy for the Whole Spectrum of Obesity-Associated Cardiovascular Risk