Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Γιατί πεινάω συνέχεια; 8 πιθανές αιτίες

Γιατί πεινάω συνέχεια; - The Cover

Γιατί πεινάω συνέχεια; Δες τις πιθανές αιτίες που προκαλούν το συνεχές αίσθημα πείνας

Οι παράγοντες που μπορείς να κατηγορήσεις ευθέως.

Γιατί πεινάω συνέχεια; - The Cover

Εάν ψάχνεις την αιτία πίσω από τις βραδινές επιδρομές στο ψυγείο αλλά και για το συνεχές αίσθημα πείνας που σε διακατέχει, διάβασε για τους παράγοντες που το προκαλούν.

Δεν πεινάς, διψάς

Εάν κάποιος σου έχει πει αυτή τη φράση κάποτε και γέλασες, σε διαβεβαιώνουμε πως τα λεγόμενα του ήταν πλήρως αληθή. Η ελαφριά αφυδάτωση έχει τα ίδια συμπτώματα με την πείνα, αφού το “μπέρδεμα”, προκαλείται στον υποθάλαμο του εγκεφάλου. Το σημείο στο οποίο γεννάται η πείνα, αλλά και η δίψα.

Εμπόδισε αυτή την αίσθηση να αναπτυχθεί, ξεκινώντας την μέρα σου με ένα ποτήρι νερό και την επόμενη φορά που νιώθεις πως πεινάς, θυμήσου πότε ήπιες νερό τελευταία φορά; Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου με ένα ποτήρι νερό και περίμενε γύρω στα 15 λεπτά, για να δεις αν το αίσθημα της πείνας υποχωρήσει.

Δες ακόμη: Τροφές πλούσιες σε βιταμίνες για τα μαλλιά

Βιώνεις σοβαρό στρες

Σε μια έντονη και αγχωτική ημέρα, οι ορμόνες του στρες, δηλαδή η αδρεναλίνη και η κορτιζόλη, βαράνε κόκκινο και ξεγελάνε τον οργανισμό σου, πείθοντάς τον πως δέχεται επίθεση και πως για να αντέξει την επίθεση χρειάζεται περισσότερη ενέργεια.

Επιπλέον, το στρες επηρεάζει και την σεροτονίνη, που προκαλεί αίσθημα πείνας, ενώ έχεις χορτάσει. Άλλαξε το πρόγραμμά σου και βρες χρόνο για μια συνήθεια που σε χαλαρώνει, όπως είναι η yoga.

Υπερκατανάλωση αλκοόλ

Το αλκοόλ σε αφυδατώνει και όπως είπαμε παραπάνω, ενώ στην πραγματικότητα ο οργανισμός σου χρειάζεται νερό, εσύ το αντιλαμβάνεσαι σαν πείνα, φορτώνοντας το σώμα σου με περιττές θερμίδες και αφήνοντας το αφυδατωμένο.

Την επόμενη φορά που θα βγείς για φαγητό, μην πιείς cocktail πριν το πρώτο πιάτο και φρόντισε να εναλάσσεις το ποτό σου με ένα ποτήρι νερό, ώστε να κρατάς τον οργανισμό σου ενυδατωμένο.

Δες ακόμη: Πώς Να Αντιμετωπίσεις Την Αϋπνία

Δεν τρως αρκετές πρωτείνες

Έχεις παρατηρήσει πως ακόμη και μια μεγάλη ποσότητα σαλάτας δεν σε χορταίνει; Είναι επειδή δεν περιέχει αρκετές πρωτείνες, οι οποίες ευθύνονται για την αίσθηση ικανοποίησης της όρεξης.

Στόχευσε για τουλάχιστον 46 γραμμάρια πρωτεινών στα γεύματα σου και συμπεριέλαβε τροφές που προκαλούν αίσθημα κορεσμού. Συνδύασε με την σαλάτα σου, γιαούρτι, αυγό η δημητριακά ολικής άλεσης.

Παραλείπεις γεύματα

Μην αφήσεις να περάσουν οι ώρες μέχρι το μεσημεριανό σου γεύμα, με άδειο στομάχι. Ακόμη και εάν μισείς το πρωινό, προσπάθησε έστω να τρως ένα σνακ που θα κορέσει την όρεξη σου ρίχνοντας έτσι τα επίπεδα της γρελίνης, της ορμόνης η οποία ευθύνεται για την όρεξή σου και για την επιθυμία που σε διακατέχει για λιπαρές τροφές.

Έλλειψη ύπνου

Αυτή η περίφημη γρελίνη, ανεβαίνει σε υψηλά επίπεδα όταν οι ώρες ύπνου δεν είναι αρκετές, αλλά και η λεπτίνη, η ορμόνη που είναι υπεύθυνη για το αίσθημα κορεσμού, πέφτει. Ο συνδυασμός των δύο, προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις στον οργανισμό σου όπως κάνοντας σε να αισθάνεσαι εξάντληση και αδυναμία συγκέντρωσης.

Αποτέλεσμα, το σώμα σου για να ανταπεξέλθει στην έλλειψη ενέργειας χρειάζεται μεγάλες ποσότητες γλυκόζης. Κοιμήσου 6-8 ώρες κάθε βράδυ, ώστε να επανέλθουν οι ορμόνες σου στα σωστά επίπεδα.

Τρως πολύ γρήγορα

Εκτός του ότι δεν απολαμβάνεις το φαγητό σου, το στομάχι δεν προλαβαίνει να στείλει σήμα στον εγκέφαλο ότι έχεις χορτάσει.

Προσπάθησε να τρως λίγο πιο αργά, μασώντας καλά, ώστε να μην επιβαρύνεις το στομάχι σου αλλά και για να δώσεις χρόνο στον εγκέφαλό σου να απελευθερώσει τις ορμόνες κορεσμού.

Βλέπεις παντού εικόνες φαγητού

Πρέπει αλήθεια όλη μέρα να διαβάζεις συνταγές και να κοιτάς φωτογραφίες κολασμένων πιάτων στο pinterest; Unfollow, τώρα.

SOS

Αν το αίσθημα πείνας συνυπάρχει με πιο περίεργα ή επώδυνα συμπτώματα, συμβουλέψου ειδικό γιατρό, παθολόγο ή γαστρεντερολόγο.


Ημερομηνία αρχ. δημοσ. 5/6/2015

Ετικέτες: