7 Υγιεινά Ροφήματα Που Μπορείς Να Πιεις Εκτός Από Νερό

7 υγιεινά ροφήματα, 7 τρόποι να βάλεις περισσότερα υγιεινά συστατικά στην καθημερινή σου διατροφή και να εμπλουτίσεις τις επιλογές σου για ροφήματα.

Τα υγιεινά ροφήματα εκτός από τις σημαντικές θετικές επιδράσεις στην υγεία μας, την αποτοξίνωση του οργανισμού, αλλά και την βοήθεια στην απώλεια ανεπιθύμητου βάρους, προσφέρουν κάτι ακόμη πολύ σημαντικό, που πολύ συχνά παραλείπεται να αναφερθεί. Διατροφικές, γευστικές επιλογές εναλλακτικές του νερού.

Ιδίως τώρα που το καλοκαίρι πλησιάζει και η ανάγκη για περισσότερα υγρά θα μεγαλώνει συνεχώς, τα υγιεινά ροφήματα με διάφορες γεύσεις που μπορείς να επιλέξεις να εντάξεις στην διατροφή σου και κυρίως στο πρωινό σου γεύμα, αποτελούν μια πολύ καλή λύση όταν δεν ξέρεις απλά τι να πιεις.

#1. ΝΕΡΟ ΚΑΡΥΔΑΣ

Απομακρύνει τις τοξίνες, είναι πλούσιο σε νάτριο και κάλιο και αναπληρώνει τα χαμένα υγρά του οργανισμού, προσφέροντας συνεχή ενυδάτωση.

#2. ΚΕΦΙΡ

Το κεφίρ ανήκει στα προβιοτικά ροφήματα, που συμβάλλει στην διατήρηση υγιούς χλωρίδας στο έντερο, βοηθάει στην πέψη και προάγει την σωστή λειτουργία του γαστρεντερολογικού συστήματος.

Υγιεινά ροφήματα
#3. ΧΥΜΟΣ ΑΠΟ KALE

Μπορεί να μην είναι τόσο εύγευστος όσο ο καφές, αυτό το ρόφημα όμως προσφέρει ενέργεια, προστατεύει την καρδιά, τα νεύρα, το καρδιαγγειακό σύστημα και τις αρθρώσεις. Είναι πλούσιο σε στοιχεία όπως η Βιταμίνη Κ και τα Ω3 λιπαρά.

#4. ΤΣΑΙ ΑΠΟ GINGER

Ένα ρόφημα που βοηθάει στην απώλεια βάρους, αφού συμβάλλει στην πέψη αλλά και στην απορρόφηση θρεπτικών συστατικών. Επίσης καταπολεμάει την ναυτία.

#5. ΧΥΜΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΖΑΡΙ

Αυτή η σούπερ τροφή, γίνεται και ένας σούπερ θρεπτικός χυμός που βοηθάει στην κυκλοφορία του αίματος, κρατάει την πίεση σε χαμηλά επίπεδα και αυξάνει τις αντοχές του οργανισμού.

Υγιεινά ροφήματα εκτός από νερό
#6. ΝΕΡΟ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για το καλοκαίρι, από ένα παγωμένο ποτήρι νερό με χυμό από λεμόνι.

Πλούσιο σε βιταμίνη C, το λεμόνι καθαρίζει το δέρμα και κρατάει τον μεταβολισμό σε εγρήγορση, βοηθώντας τον οργανισμό να χάσει ανεπιθύμητο βάρος. Εάν σου φαίνεται αρκετά ξινό, πρόσθεσε ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι, το οποίο έχει και αντιμικροβιακές ιδιότητες.

Εναλλακτικά, έχε συνεχώς μια κανάτα νερό στο ψυγείο σου, με φέτες από λεμόνι ή και άλλα φρούτα, φύλλα μέντας, φύλλα τσαγιού.

#7. ΧΥΜΟ ΑΠΟ ΡΟΔΙ

Με φυσική γλυκιά γεύση, ο χυμός από ρόδι έχει πολύ εντυπωσιακά οφέλη για τον οργανισμό. Περιέχει την τριπλάσια ποσότητα αντιοξειδωτικών από το πράσινο τσάι, είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, βοηθάει στην καταπολέμηση ελευθέρων ριζών και προστατεύει τα κύτταρα. Επιπλέον, βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς και ρίχνει τα επίπεδα της LDL-χοληστερόλης.

* Όσοι λαμβάνουν φαρμακευτικές αγωγές οφείλουν να συμβουλεύονται τον γιατρό τους, προτού καταναλώσουν μεγάλες ποσότητες χυμών και αφεψημάτων.

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.