7 Tips Για Να Αποφύγεις Τον Πόνο Από Τα Ψηλά Τακούνια

Κοινοποιήστε!

Πώς να φορέσεις τακούνια χωρίς πόνο: συμβουλές για να αντέξεις μέσα στα αγαπημένα σου ψηλοτάκουνα όσες ώρες και αν χρειαστεί

Τα τακούνια πολλές αγάπησαν, τον πόνο καμία.

Διάβασε παρακάτω 7 must know συμβουλές για να ελαχιστοποιήσεις τον πόνο από τα τακούνια και να μην σε πιάνει άγχος κάθε φορά που πρέπει να παρευρεθείς σε ένα event που απαιτεί επίσημα παπούτσια.

#1. Αγόραζε παπούτσια με σωστό fit

Πρωταρχικό βήμα, για να ελαχιστοποιήσεις τον πόνο από τα ψηλά τακούνια, σίγουρα είναι το σωστό fit. Και μπορεί να σου φαίνεται παράξενο, αλλά βλέπουμε πολύ συχνά γυναίκες με γόβες που έχουν τουλάχιστον ένα εκατοστό κενό στο πίσω μέρος. Τα σωστά για σένα παπούτσια πρέπει:

  • να μην είναι πολύ στενά, ούτε πολύ φαρδιά. Το σωστό fit πρέπει να εφαρμόζει ακριβώς στο μέγεθος του ποδιού σου χωρίς να σε σφίγγει αλλά και χωρίς να έχει περιθώριο. Αν σε σφίγγει θα αργήσει να “ανοίξει” οπότε σίγουρα θα πονέσεις αρκετά. Αν είναι μεγάλο, θα σε αναγκάζει να καταβάλλεις μεγαλύτερη προσπάθεια την ώρα που το περπατάς και περισσότερη πίεση στο μπροστινό μέρος του ποδιού σου.
  • να έχουν λίγο χώρο στην μύτη του ποδιού, ώστε να κινούνται και να μην στριμώχνονται τα δάχτυλα σου.

Μην συμβιβαστείς με μια γόβα που δεν έχει καλό fit, γιατί θα σε πονέσει όσο και αν ελπίζεις ότι θα ανοίξει. Βρες μεγάλη ποικιλία από ποιοτικές γόβες για όλα τα budget εδώ.

ALSO READ: Τα Καλύτερα Online Καταστήματα Με Plus Size Ρούχα

#2. Διάλεξε τακούνι με καλή στήριξη

Αντίθετα με όσα πιστεύονται, οι πλατφόρμες πολλές φορές μπορούν να σε πονέσουν περισσότερο από ένα ψηλό και λεπτό τακούνι, αφού χρειάζεται να καταβάλλεις περισσότερη προσπάθεια και στο να σηκώνεις το πόδι σου από το έδαφος, αλλά και στο βάρος ενίοτε μια wedge πλατφόρμας.

Ενώ ακόμη, καλό είναι να ξέρεις πως το σωστό σημείο για ένα λεπτό τακούνι, είναι κάτω από το κέντρο της φτέρνας και όχι όσο πιο πίσω γίνεται. Εάν το τακούνι βρίσκεται πιο πίσω από το κέντρο της φτέρνας σου, θα σε βγάζει εκτός ισορροπίας.

Επιπλέον, έχε υπόψιν πως τα block heels (τετράγωνα τακούνια) που φέτος επανέρχονται μέσα από τα 70s retro πέδιλα, είναι τα πιο ξεκούραστα από όλα.


#3. Προτίμησε vegan δέρμα ή δέρμα

Οι πλαστικές γόβες (πολυουρεθάνη και pvc) δεν “σπάνε” με τίποτα, ιδρώνουν τα πόδια με αποτέλεσμα να γλιστράνε και να σου δημιουργούν κάλους και πληγές. Προτίμησε δερμάτινες ή από vegan leather, που είναι πολύ πιο μαλακά υλικά τα οποία προσφέρουν και περισσότερη ελαστικότητα. Τα δερμάτινα μάλιστα, ως φυσικό υλικό, σιγά σιγά αγκαλιάζουν το σχήμα του ποδιού σου και με τον καιρό εφαρμόζουν όλο και πιο σωστά.


#4. Χρησιμοποίησε μαξιλαράκια σιλικόνης

Το απόλυτο όπλο σου για να καταπολεμήσεις τον αφόρητο πόνο στο μετατάρσιο, από τα ψηλά τακούνια είναι οι πάτοι από gel. Tοποθετούνται στο επίμαχο σημείο, για να διευκολύνουν την κυκλοφορία του αίματος, αλλά και να παρέχουν πιο μαλακή στήριξη. Ιδιαίτερα χρήσιμα, για όσες φορούν τακούνια στην καθημερινότητα τους και για γόβες ή πέδιλα που δεν έχουν καθόλου πλατφόρμα στο μπροστινό μέρος. Βρες μεγάλη ποικιλία από πάτους gel για τακούνια.


#5. Διάλεξε πέδιλα με σωστή συγκράτηση

Εκτός βέβαια από το λάθος fit, είναι γεγονός πως στα πέδιλα χρειαζόμαστε και καλύτερη συγκράτηση του ποδιού, αφού δεν υπάρχει μύτη για να σταματήσει το πόδι.

Τα τελευταία χρόνια που είναι μεγάλο trend τα mules, μπορεί να έχεις δοκιμάσει κάποια που δεν συγκρατούσαν σωστά το πόδι. Προτίμησε ένα που καλύπτει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη από την άνω επιφάνεια του ποδιού, για να μην δυσκολεύεσαι στο να το συγκρατείς με το πόδι σου.

Δεύτερον, μπορεί σε όλες μας να αρέσουν τα μίνιμαλ σανδάλια με λεπτή μπαρέτα αστραγάλου, αλλά είναι από τα πιο κουραστικά πέδιλα που μπορούμε να φορέσουμε. Για μεγαλύτερη συγκράτηση, προτίμησε κάποιο δετό, που σφίγγει και συγκρατεί το πόδι.


#6. Προτίμησε γόβες και πέδιλα με χαμηλή φιάπα

Μπορεί στο άκουσμα της λέξης φιάπα να μην συγκινείσαι ιδιαίτερα, αλλά δεν θα σου πούμε να επιστρέψεις στις peep toe γόβες με 3 εκατοστά φιάπα. Η αλήθεια είναι όμως πως τα σωστά πέδιλα/γόβες πρέπει να έχουν 1 εκατοστό φιάπα, ώστε να μην ακουμπά το πέλμα στο έδαφος. Παρέχουν έτσι πιο μαλακή και σωστή στήριξη, στο σημείο που σηκώνει το περισσότερο βάρος του σώματος. Και 1 εκατοστό φιάπα, σίγουρα δεν δείχνει κιτς. Τόσο…όσο.


#7. Κάνε ένα κρύο ποδόλουτρο

Τέλος, αφού ο πόνος είναι αναπόφευκτος και με αυτά τα tips προσπαθούμε απλά να τον ελαχιστοποιήσουμε, μετά από μια κουραστική μέρα ή νύχτα μέσα σε ψηλά τακούνια, κάνε ένα δροσερό ποδόλουτρο με άλατα που θα αναζωογονήσουν την κυκλοφορία του αίματος και εφάρμοσε με κινήσεις μασάζ, μια ενυδατική κρέμα στα πόδια σου ώστε να αποφύγεις τον σχηματισμό σκληρύνσεων και κάλων.

Κοινοποιήστε!