6 Tips Για Να Αποφύγεις Τον Πόνο Από Τα Ψηλά Τακούνια

Advertisements

Πώς να φορέσεις τακούνια χωρίς πόνο: 6 tips για να αντέξεις μέσα στα αγαπημένα σου ψηλοτάκουνα όλο το βράδυ με άνεση και στυλ.

Τα τακούνια πολλές αγάπησαν, τον πόνο καμία.
Διάβασε παρακάτω 6 must know tips για να ελαχιστοποιήσεις τον πόνο από τακούνια και να επιδεικνύεις την θηλυκότητα σου, χωρίς να …παραπατάς.
#1. ΣΩΣΤΟ FIT

Πρωταρχικό βήμα, για να ελαχιστοποιήσεις τον πόνο από τα ψηλά τακούνια, σίγουρα είναι το σωστό fit. Τα σωστά για σένα παπούτσια πρέπει να:

  • μην είναι πολύ στενά, ούτε πολύ φαρδιά. Το σωστό fit πρέπει να εφαρμόζει ακριβώς στο μέγεθος του ποδιού σου χωρίς να σε σφίγγει αλλά και χωρίς να έχει περιθώριο. Άν σε σφίγγει θα αργήσει να “ανοίξει” οπότε σίγουρα θα πονέσεις αρκετά, ενώ αν είναι μεγάλο, θα σε αναγκάζει να καταβάλλεις μεγαλύτερη προσπάθεια την ώρα που το περπατάς και περισσότερη πίεση στο μπροστινό μέρος του ποδιού σου.
  • να έχουν λίγο χώρο στην μύτη του ποδιού, ώστε να κινούνται και να μην στριμώχνονται τα δάχτυλα σου.

Μην συμβιβαστείς με μια γόβα που δεν έχει καλό fit, γιατί θα σε πονέσει όσο και αν ελπίζεις ότι θα ανοίξει. Βρες μεγάλη ποικιλία από ποιοτικές γόβες για όλα τα budget εδώ.

ALSO READ: Τα Καλύτερα Online Καταστήματα Με Plus Size Ρούχα


#2. ΤΑΚΟΥΝΙΑ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

Αντίθετα με όσα πιστεύονται, οι πλατφόρμες πολλές φορές μπορούν να σε πονέσουν περισσότερο από ένα ψηλό και λεπτό τακούνι, αφού χρειάζεται να καταβάλλεις περισσότερη προσπάθεια και στο να σηκώνεις το πόδι σου από το έδαφος, αλλά και στο βάρος ενίοτε μια wedge πλατφόρμας.

Advertisements

Ενώ ακόμη, καλό είναι να ξέρεις πως το σωστό σημείο για ένα λεπτό τακούνι, είναι κάτω από το κέντρο της φτέρνας και όχι όσο πιο πίσω γίνεται. Εάν το τακούνι βρίσκεται πιο πίσω από το κέντρο της φτέρνας σου, θα σε βγάζει εκτός ισορροπίας.

Επιπλέον, έχε υπόψιν πως τα block heels (τετράγωνα τακούνια) που είναι από τις μεγαλύτερες τάσεις τα τελευταία χρόνια στις γόβες, είναι τα πιο ξεκούραστα από όλα.


#3. ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΔΕΡΜΑ Ή VEGAN LEATHER

Οι πλαστικές γόβες δεν “σπάνε” με τίποτα, ιδρώνουν τα πόδια με αποτέλεσμα να γλιστράνε και σου δημιουργούν κάλους και πληγές. Προτίμησε δερμάτινες ή από vegan leather, που είναι πολύ πιο μαλακά υλικά τα οποία προσφέρουν και περισσότερη ελαστικότητα.


#4. GEL CUSHIONS

Το απόλυτο όπλο σου όπως σου έχουμε ξαναπεί, για να καταπολεμήσεις τον αφόρητο πόνο στο μετατάρσιο, από τα ψηλά τακούνια. Οι πάτοι από gel, τοποθετούνται στο επίμαχο σημείο, για να διευκολύνουν την κυκλοφορία του αίματος, αλλά και να παρέχουν πιο μαλακή στήριξη. Ιδιαίτερα χρήσιμα, για όσες φορούν τακούνια στην καθημερινότητα τους και για γόβες ή πέδιλα που δεν έχουν καθόλου πλατφόρμα στο μπροστινό μέρος. Βρες μεγάλη ποικιλία από πάτους gel για τακούνια, εδώ.


#5. ΠΕΔΙΛΑ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ

Εκτός βέβαια από το λάθος fit, είναι γεγονός πως στα πέδιλα ιδίως χρειαζόμαστε και καλύτερη συγκράτηση του ποδιού. Τα τελευταία χρόνια που είναι μεγάλο trend τα mules, μπορεί να έχεις δοκιμάσει κάποια που δεν συγκρατούσαν σωστά το πόδι. Προτίμησε ένα που καλύπτει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη από την άνω επιφάνεια του ποδιού, για να μην δυσκολεύεσαι στο να το συγκρατείς με το πόδι σου ή κάποιο με λουράκια κοντά στον αστράγαλο.

Βρες μεγάλη ποικιλία από οικονομικά και chic mules εδώ.

Δεύτερον, μπορεί σε όλες μας να αρέσουν τα μίνιμαλ σανδάλια με λεπτή μπαρέτα αστραγάλου, αλλά είναι και από τα πιο κουραστικά που μπορεί να φορέσουμε. Για μεγαλύτερη συγκράτηση, προτίμησε κάποιο δετό, που σφίγγει και συγκρατεί το πόδι.

Advertisements
Πώς να φορέσεις τακούνια χωρίς πόνο


#6. ΚΡΥΟ ΠΟΔΟΛΟΥΤΡΟ

Τέλος, αφού ο πόνος είναι αναπόφευκτος και με αυτά τα tips προσπαθούμε απλά να τον ελαχιστοποιήσουμε, μετά από μια κουραστική μέρα ή νύχτα μέσα σε ψηλά τακούνια, κάνε ένα δροσερό ποδόλουτρο με άλατα που θα αναζωογονήσουν την κυκλοφορία του αίματος και εφάρμοσε μια ενυδατική κρέμα στα πόδια σου, για να αποφύγεις τον σχηματισμό σκληρύνσεων και κάλων. Εφάρμοσε την με ένα ελαφρύ μασάζ.

No Comments Yet

Comments are closed

Ενεργοποίηση Ειδοποιήσεων    OK No thanks