7 Tips Που Θα Σε Βοηθήσουν Να Αντιμετωπίσεις Την Αϋπνία

Advertisements

Πώς να αντιμετωπίσεις την αυπνία: διάβασε 7 δοκιμασμένες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ξεγελάσεις τον εαυτό σου να κοιμηθεί.

Όταν τα μάτια απλά δε λένε να κλείσουν.

Το να στριφογυρίζεις ασταμάτητα στο κρεβάτι τις ώρες που θα έπρεπε ήδη να βρίσκεσαι σε βαθιές REM φάσεις ύπνου, είναι κάτι που όλες και όλοι το έχουμε ζήσει. Στην πραγματικότητα, λιγότερο από το 50% των ανθρώπων καταφέρνει καθημερινά να απολαύσει ένα πλήρες 7ωρο ύπνου και ένα 5% κοιμάται λιγότερο από 4 ώρες.

Διάβασε παρακάτω, για όλα όσα μπορεί να επηρεάζουν τον ύπνο σου και κάνε τις απαραίτητες αλλαγές στο πρόγραμμα και στην καθημερινότητα σου, για να τον απολαμβάνεις περισσότερο σε ποιότητα και ποσότητα.

Mη ξεχάσεις να μας κάνεις follow σε Facebook και Instagram για ακόμη περισσότερη μόδα και ομορφιά καθημερινά.

ALSO READ: Tips Μακιγιάζ Για Να Λάμπει Το Δέρμα Σου

Advertisements

#1. ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το βιολογικό μας ρολόι συντονίζεται δύσκολα και αποσυντονίζεται εύκολα. Προσπάθησε να διατηρείς ένα σταθερό πρόγραμμα στις ώρες ύπνου, ξεκινώντας με το να ξαπλώνεις την ίδια ώρα κάθε μέρα και παρατηρώντας πόσο αναζωογονημένη αισθάνεσαι το πρωί, προσάρμοσε αυτή την ώρα.

Έτσι θα ανακαλύψεις πόσες ώρες ύπνου χρειάζεται ο οργανισμός σου για να νιώθεις ξεκούραστη. Ο κάθε οργανισμός άλλωστε είναι διαφορετικός και καταναλώνει διαφορετική ποσότητα ενέργειας.

Επομένως, δεν υπάρχει μια λύση κουτί για όλες και πρέπει μεμονωμένα να βρεις το πρόγραμμα που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες.

#2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΠΝΟΥ

Η ησυχία και το σκοτάδι είναι κορυφαίοι παράγοντες όχι μόνο για την ποσότητα αλλά και για την ποιότητα του ύπνου σου. Οι απρόσμενοι θόρυβοι μπορούν να διαταράξουν την ηρεμία σου, προκαλώντας ανησυχία στον οργανισμό σου και βάζοντας τον σε κατάσταση στρες τόσο όσο να σε δυσκολεύει να κοιμηθείς.

Επιπλέον, το μπλε φως που προέρχεται από τις οθόνες ή ακόμη και το λιγοστό φως που μπαίνει από τα παράθυρα, μπορούν να ξεγελάσουν τον εγκέφαλο σου να νομίζει πως είναι μέρα. Κλείσε όλες τις οθόνες, κατέβασε τα στόρια, φόρεσε μια μάσκα ύπνου και προσπάθησε να χαλαρώσεις. Αν η φασαρία είναι το πρόβλημα που δε σε αφήνει να κοιμηθείς, έχε πάντα στο συρτάρι σου μερικά ζευγάρια ωτοασπίδες.

#3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ

Κάνε ένα ζεστό μπάνιο με αιθέρια έλαια, άναψε αρωματικά κεριά, πιες ένα ζεστό χαμομήλι, άκουσε χαλαρωτική μουσική, διάβασε ένα βιβλίο, κάνε για λίγη ώρα διαλογισμό ή χαλαρωτικές ασκήσεις yoga.

Φόρεσε ένα διακριτικό όμορφο άρωμα, ψέκασε με ένα ειδικό spray -όπως το Jo Malone σπρέυ για τα σεντόνια με χαλαρωτικό άρωμα λεβάντας  46,00€- το μαξιλάρι και τα σεντόνια σου ή το This Works σπρέυ μαξιλαριού με χαμομήλι, λεβάντα και βέτιβερ για χαλάρωση, €35.99. Οτιδήποτε ηρεμεί το σώμα και το πνεύμα σου και γνωρίζεις πως έχει επίδραση επάνω σου, χρησιμοποίησε το προς όφελος σου καθημερινά.

#4. ΑΠΕΦΥΓΕ ΟΣΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΕΡΔΡΑΣΤΗΡΙΑ

Καφείνη, νικοτίνη, βαριά γεύματα, αλκοόλ και έντονη γυμναστική, είναι διεγερτικά και μπορούν να διακόψουν τον ύπνο σου αυξάνοντας ορμόνες και παλμούς. Προτίμησε ένα ελαφρύ βραδινό σνακ που δεν θα επιβαρύνει τον ρυθμό της καρδιάς σου και φρόντισε να τελειώνεις τις ασκήσεις γυμναστικής τουλάχιστον 4 ώρες πριν την ώρα ύπνου, ώστε να δώσεις χρόνο στον οργανισμό να επαναφέρει τις ορμόνες σε φυσιολογικά επίπεδα.

Κάνε ένα χαλαρωτικό μπάνιο πριν κοιμηθείς και πρόσθεσε τα αγαπημένα σου άλατα για να αναζωογονήσεις το δέρμα σου ενώ εσύ θα χαλαρώνεις. Αξίζει να δοκιμάσεις το The Body Shop μέλι & γάλα σε σκόνη για το μπάνιο €17.

#5. ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΧΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ

Είναι πολύ σημαντικό να κοιμηθείς με όσο λιγότερες εκκρεμότητες γίνεται. Σίγουρα η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο στον ύπνο και εάν υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις από το βράδυ, μην τα αφήνεις για το επόμενο πρωί.

#6. ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΤΡΩΜΑ

Εκτός από ένα καλό στρώμα το οποίο πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες σου, θα σου πούμε πως πρέπει να δώσεις μεγάλη σημασία και στα λευκά είδη που διαλέγεις για το κρεβάτι σου. Ο πολυεστέρας δεν είναι κακός μόνο στα ρούχα…αλλά και στα σεντόνια σου. Διάλεξε πιτζάμες και λευκά είδη από 100% βαμβάκι, που βοηθούν στην κυκλοφορία της θερμοκρασίας και αποτρέπουν την υπερθέρμανση. Δες ποικιλία από βαμβακερά λευκά είδη εδώ.

#7. ΡΟΥΤΙΝΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Ένας καλός καθαρισμός, μια μάσκα ομορφιάς, ένα ολιγόλεπτο μασάζ προσώπου κάνουν θαύματα. Μη σου ακούγεται αστείο. Εάν μάθεις τις κινήσεις του μασάζ προσώπου -και ναι, είναι πανεύκολες- θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις ένα τελετουργικό πριν τον ύπνο που θα λειτουργεί σαν “διακόπτης”. Χρησιμοποίησε έναν αντιγηραντικό ορό που θα κάνει καλό και στο δέρμα σου και το όφελος θα είναι διπλό.

#8. ΚΡΑΤΑ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ

Το περιβάλλον στο οποίο ζεις και επομένως κοιμάσαι, οφείλεις να το διατηρείς καθαρό, τακτοποιημένο και “ήσυχο” διακοσμητικά. Ένας πολύ πνιγμένος χώρος, φουλ σε μικροαντικείμενα μπορεί πραγματικά να είναι η αιτία που νιώθεις νευρικότητα πριν τον ύπνο. Πέταξε ότι δεν χρειάζεσαι και θα δεις πως σε έναν λιγότερο γεμάτο χώρο, θα αναπνέεις περισσότερο.

#9. ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΜΟΝΗ

Advertisements

Όχι, δεν θέλουμε να είσαι μόνη γενικότερα αλλά πολλές έρευνες μαρτυρούν πως ο ύπνος μας μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά από αυτόν με τον οποίο μοιραζόμαστε το κρεβάτι μας. Ροχαλητό, αλλαγή πλευρού, ξαφνικές κινήσεις αλλά και…τράβηγμα του παπλώματος είναι αποδεδειγμένο πως μπορούν να μας ενοχλήσουν σε σημείο που να χάσουμε τον ύπνο μας.

No Comments Yet

Comments are closed

Ενεργοποίηση Ειδοποιήσεων    OK No thanks