Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Lifestyle Αλλαγές & Μυστικά Για Απώλεια Βάρους

Lifestyle Αλλαγές & Μυστικά Για Απώλεια Βάρους
Lifestyle Αλλαγές & Μυστικά Για Απώλεια Βάρους

9 αλλαγές στις καθημερινές σου συνήθειες και έξυπνα μυστικά για απώλεια βάρους, που θα σε βοηθήσουν να φτάσεις το στόχο σου γρηγορότερα και ευκολότερα

Αν ψάχνετε για διαφορετικούς τρόπους και έξυπνες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, είστε στην σωστή σελίδα. Σήμερα θα διαβάσετε ποιες είναι οι lifestyle αλλαγές που μπορείτε να κάνετε, για να πετύχετε το στόχο σας. Γιατί μπορεί η δίαιτα και η γυμναστική να είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες στην απώλεια βάρους, κάποιες συνήθειες όμως που μπορείτε να αλλάξετε, θα σας βοηθήσουν ακόμη περισσότερο.

#1. Πρόσθεσε πρωτείνες στην διατροφή σου

Πολλοί λανθασμένα πιστεύουν πως για να χάσουν βάρος, πρέπει να εξαλείψουν το κρέας από την διατροφή τους. Αντιθέτως, οι πρωτείνες -άρα τροφές όπως πχ. το κοτόπουλο- είναι απαραίτητες για το χτίσιμο των μυών αλλά και στην απώλεια λίπους. Φρόντισε να περιλαμβάνεις τροφές με αρκετή πρωτείνη στο διατροφικό σου πρόγραμμα, 2-3 φορές την εβδομάδα.

#2. Έξυπνη άσκηση

Είτε έχεις στο πρόγραμμα σου κάποιο είδος άσκησης στον ελεύθερο σου χρόνο είτε όχι, υπάρχουν κάποιες συνήθειες που μπορείς να αλλάξεις ώστε να κάψεις περισσότερες θερμίδες με έξυπνο τρόπο. Αντί να πάρεις το ασανσέρ, χρησιμοποίησε τις σκάλες. Αντί να πάρεις μεταφορικό μέσο για την δουλειά σου, πήγαινε με το ποδήλατο. Αντί να πάρεις το αυτοκίνητο για ψώνια, πήγαινε με τα πόδια. Τέλος, μπορείς να κάνεις βόλτες για περπάτημα ή για windowshopping, σε χαλαρό ρυθμό και πάλι θα καις θερμίδες.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ: Τα Καλύτερα Τσάγια Για Απώλεια Βάρους

#3. Πίνε περισσότερο νερό

Η αίσθηση της δίψας αλλά και της πείνας, πηγάζουν από το ίδιο σημείο του εγκεφάλου. Επομένως το ρητό “Μάλλον διψάς…και δεν πεινάς” έχει κάποια βάση. Πολλές φορές νομίζουμε ότι πεινάμε, ενώ στην πραγματικότητα διψάμε. Επιπλέον, το να καταναλώνεις αρκετό νερό, δίνει την αίσθηση πληρότητας και έτσι καταλήγεις και να πεινάς λιγότερο. Τέλος, το να πίνεις αρκετό νερό, διασφαλίζει πως το συκώτι σου -και τα νεφρά- λειτουργεί σωστά και έτσι μπορεί να σε βοηθήσει περισσότερο στην απώλεια κιλών.

#4. Μάθε να χαλαρώνεις

Σε στρεσογόνες καταστάσεις και δύσκολες περιόδους, πολύς κόσμος καταφεύγει στο φαγητό. Βρες τρόπους να χαλαρώνεις ώστε να ελέγχεις τα επίπεδα του στρες στον οργανισμό σου. Η yoga, η αρωματοθεραπεία, ένα χαλαρωτικό μασάζ, μια επίσκεψη σε ένα σπα, ο διαλογισμός, είναι ενδεδειγμένοι μέθοδοι χαλάρωσης για όλους.

#5. Κοιμήσου περισσότερο

Η έλλειψη ύπνου, οδηγεί στην πείνα και κατά συνέπεια στην παχυσαρκία. Εξασφάλισε 6-8 ώρες ύπνου καθημερινά, για να κρατάς τα επίπεδα αίσθησης πείνας σε φυσιολογικά επίπεδα.

#6. Βάλε τα προβιοτικά στην διατροφή σου

Από τα πιο καλά “κρυμμένα” μυστικά για απώλεια βάρους, είναι τα προβιοτικά, που βοηθούν στην ανάπτυξη των καλών βακτηρίων στο έντερο, τα οποία με την σειρά τους βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου, επομένως και στην απώλεια βάρους. Τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση όπως το γιαούρτι, οι πίκλες κτλ. έχουν αρκετή ποσότητα προβιοτικών και πρέπει να βρίσκονται στην διατροφή σου. Δες πώς να εντάξεις τα προβιοτικά στην διατροφή σου.

#7. Ελάττωσε το junk food

Δεν χρειάζεται να στερηθείς παντελώς τις τροφές που απολαμβάνεις όσο όλοι μας. Απλά βάλε ένα μηναίο όριο, στο πόσες φορές θα παραγγείλεις delivery.

#8. Βάλε γεύση στο νερό σου

Το πράσινο τσάι, το νερό με λεμόνι, καθώς και ο χυμός από παντζάρια, είναι αντιοξειδωτικά και θα δώσουν ένα boost στο μεταβολισμό σου, βοηθώντας σε να χάσεις βάρος!

#9. Stretch

Εάν κάνεις καθιστική δουλειά, είναι πολύ σημαντικό να σηκώνεσαι και να κινείσαι τουλάχιστον κάθε δύο ώρες για 5 λεπτά. Αυτό αυξάνει την δράση του παγκρεατικού ενζύμου λιπάση, που παίζει μεγάλο ρόλο στην απώλεια βάρους.