Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Πώς Να Αποκτήσεις Επίπεδη Κοιλιά Σε 3 μήνες

Πώς να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε 3 μήνες - The Cover

Πώς να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε 3 μήνες, ενεργοποιώντας τον μεταβολισμό σου με γυμναστική, διατροφή και σωστό προγραμματισμό

Κάθε fitness στόχος που θέτεις, μπορεί να χρειάζεται έως και 3 μήνες έως ότου πραγματοποιηθεί. Άρα, εάν υποθέσουμε πως θέλεις να αποκτήσεις μια πιο επίπεδη κοιλιά πάνω στην ώρα για το καλοκαίρι και τις πρώτες εξορμήσεις στην θάλασσα, τώρα είναι η στιγμή που πρέπει να ξεκινήσεις το πρόγραμμα σου.

Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει πως πρέπει να ακολουθήσεις κάποιο εξαντλητική δίαιτα ή κάποιο έντονο πρόγραμμα γυμναστικής από την πρώτη μέρα. Αντιθέτως, πρέπει να αυξάνεις σταδιακά τις αντοχές σου και σταδιακά να αυξάνεις την ένταση και την συχνότητας γυμναστικής.

Διάβασε παρακάτω, για ένα πολύ απλό πρόγραμμα που μπορείς να ακολουθήσεις ώστε να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά ως το καλοκαίρι.

3 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Ξεκίνησε ένα ελαφρύ πρόγραμμα άσκησης για αρχάριους που θα ενδυναμώσει ολόκληρο το σώμα. Ξεκίνησε με 20 λεπτά περπάτημα ή yoga, 3 φορές την εβδομάδα, που θα δώσουν ένα boost στο σώμα και το μεταβολισμό σου. Αν έχεις το budget μπορείς να ξεκινήσεις γυμναστική με ένα στατικό ποδήλατο γυμναστικής και σταδιακά να αυξάνεις την αντίσταση αλλά και τον χρόνο άσκησης.

Ξεκίνησε ακόμη να πίνεις -αν δεν το κάνεις ήδη- τουλάχιστον 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα και αφαίρεσε τα τηγανιτά από το διατροφικό σου πρόγραμμα. Μπορείς επίσης να εντάξεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα 2-3 φορές την εβδομάδα και όχι παραπάνω, κάποιο από τα τσάγια για απώλεια βάρους ή επίσης μπορείς να πίνεις το πρωί, ένα ποτήρι χλιαρό νερό με χυμό από ένα λεμόνι. Θα ενεργοποιήσει το μεταβολισμό σου ακόμη περισσότερο. Δες ακόμη περισσότερα μυστικά για απώλεια βάρους.

2 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Αφού έχεις αυξήσει τις αντοχές σου και ο μεταβολισμός σου έχει αυξηθεί, είναι ώρα να εντατικοποιήσεις το πρόγραμμα σου. Ακολούθησε ένα σταθερό πρόγραμμα εκγύμνασης κοιλιακών μυών, αφιερώνοντας 10 λεπτά από την ημέρα σου για να κάνεις έντονες ασκήσεις με γρήγορες κινήσεις και εναλλαγές. Για να μην παραλείπεις αυτό το πρόγραμμα, μπορείς να βάλεις υπενθύμιση στο κινητό σου για μια σταθερή ώρα καθημερινά, που σίγουρα διαθέτεις ελεύθερο χρόνο. Παράλληλα, στην παρούσα φάση θα σε βοηθήσει και μια κρέμα σύσφιξης για την περιοχή της κοιλιάς, όπως η Frezyderm κρέμα σύσφιξης για την κοιλιά και τους γλουτούς 16.19€.

1 ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Έχει έρθει η ώρα να εστιάσεις ακόμη περισσότερο σε ότι βαραίνει το σώμα σου και να εντατικοποιήσεις το πρόγραμμα άσκησης κοιλιακών μυών. Αλκοόλ, επεξεργασμένες τροφές και ζάχαρη επιβαρύνουν τον οργανισμό και την υγεία σου, επιβραδύνοντας τον μεταβολισμό σου και την καύση των τροφών. Επίσης, εφόσον έχεις κάψει πλέον αρκετό λίπος στην περιοχή και έχεις ενδυναμώσει τους κοιλιακούς μύες, μπορείς να αυξήσεις την συχνότητα των ασκήσεων αλλά και τις επαναλήψεις.

Ετικέτες: