Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Πώς να ενδυναμώσεις τις βλεφαρίδες σου

Πώς να δυναμώσεις τις βλεφαρίδες σου: διάβασε τα πιο βασικά tips ομορφιάς και συμβουλές για σωστή διατροφή που θα ενισχύσει φυσικά τις βλεφαρίδες

Αναμφίβολα, όλες θέλουμε βλεφαρίδες εντυπωσιακές, γεμάτες και μακριές. Οι βλεφαρίδες μας όμως λειτουργούν ακριβώς όπως και τα μαλλιά μας. Μπορούν να ταλαιπωρηθούν και να αποδυναμωθούν με αμέτρητους τρόπους, για αυτό και πρέπει να τις φροντίζεις όσο φροντίζεις και τα μαλλιά σου.

Επιπλέον, πρέπει να τις προσέχεις γιατί παρέχουν προστασία στα βλέφαρα και στα μάτια σου. Αποτρέπουν την είσοδο σκόνης, ρύπων και άλλων σωματιδίων που εν τέλη, μπορούν να σε βλάψουν. Διάβασε παρακάτω, πώς μπορείς να ενδυναμώσεις τις βλεφαρίδες σου με φυσικούς τρόπους και σωστές…συνήθειες.

#1. Βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά

Η έλλειψη βιταμινών μπορεί να προκαλέσει απώλεια βλεφαρίδων και τριχών γενικότερα. Ακολούθησε μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, που περιέχουν βιταμίνες Α, B, C, σίδηρο, μαγνήσιο και σελήνιο. Δες πώς σχετίζεται η τριχόπτωση με την έλλειψη βιταμινών.

#2. Θεραπείες με φυσικά έλαια

Καστορέλαιο, κολοκυθέλαιο, ελαιόλαδο και αμυγδαλέλαιο είναι τα κορυφαία έλαια για την ενδυνάμωση της τρίχας. Για να δεις όμως αποτελέσματα στις βλεφαρίδες σου, πρέπει να εφαρμόζεις τουλάχιστον μια φορά καθημερινά, για τουλάχιστον 2-3 μήνες. Χρησιμοποίησε ένα spoolie (πινέλο βουρτσάκι) το οποίο θα εμποτίσεις και στη συνέχεια εφάρμοσε στις βλεφαρίδες σου.

#3. Ελαφρύ μασάζ

Όταν θα εφαρμόζεις μια τοπική θεραπεία με κάποιο από τα φυτικά έλαια που προαναφέραμε, μην ξεχνάς το πολύ σημαντικό βήμα του να κάνεις -με καθαρά δάχτυλα- ελαφρύ μασάζ στην περιοχή των βλεφάρων για να ενισχύσεις την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή.

#4. Να προτιμάς ποιοτικά καλλυντικά

Στοκ καλλυντικά σε υπερβολικά χαμηλές τιμές, μπορεί να ωφελούν την τσέπη σου, αλλά όχι και τα μάτια σου. Σιγουρέψου πως τα καλλυντικά που χρησιμοποιείς στις βλεφαρίδες σου και γενικότερα στην περιοχή των ματιών, δεν έχουν λήξει. Ειδικότερα, άλλαζε μάσκαρα κάθε 6 μήνες ώστε να μην συσσωρεύονται ρύποι και αγόραζε πάντα επώνυμα καλλυντικά. Δες πότε λήγουν τα καλλυντικά.

#5. Ντεμακιγιάζ και καθαρισμός

Ο καθαρισμός και το ντεμακιγιάζ δεν είναι απαραίτητα μόνο για το πρόσωπο, αλλά και για τις βλεφαρίδες σου. Μην ξεχνάς πως και οι βλεφαρίδες…τρίχες είναι και θέλουν σωστό καθαρισμό για να παραμείνουν υγιείς. Επίσης, δεν πρέπει να κοιμάσαι ποτέ με το μακιγιάζ σου, καθώς το μακιγιάζ ξεραίνεται και μπορεί να αφυδατώσει εντελώς και τις βλεφαρίδες σου.

#6. Μην χρησιμοποιείς συνεχώς faux βλεφαρίδες

Η συνεχής τοποθέτηση και αφαίρεση βλεφαρίδων, συμπαρασύρει μαζί και τις δικές σου βλεφαρίδες και έτσι σίγουρα δεν τις βοηθάς να δυναμώσουν ή να μακρύνουν, αφού συνεχώς τις ταλαιπωρείς. Κάνε διαλείμματα από την εφαρμογή ψεύτικων βλεφαρίδων για να τους δώσεις τον χρόνο να ανακάμψουν.

#7. Μην χρησιμοποιείς συνεχώς αδιάβροχα προϊόντα μακιγιάζ

Το καλοκαίρι μπορεί να χρησιμεύει πολύ οι αδιάβροχες μάσκαρα, αλλά το χειμώνα δεν είναι τόσο απαραίτητες. Απέφευγε όσο μπορείς τα προϊόντα για αδιάβροχο μακιγιάζ και ιδίως τις αδιάβροχες μάσκαρα, καθώς χρειάζονται περισσότερη δύναμη και τριβή κατά το ντεμακιγιάζ και έτσι ταλαιπωρούνται περισσότερο.

#8. Χρησιμοποίησε έναν ορό ενδυνάμωσης βλεφαρίδων

Αν δεν θέλετε να ακολουθήσετε την φυσική οδό, μπορείτε να επιλέξετε έναν ορό ενδυνάμωσης, aka σέρουμ βλεφαρίδων. Και αυτά, όπως και τα σέρουμ προσώπου, έχουν ωφέλιμα συστατικά που θα βοηθήσουν τις βλεφαρίδες σας να ανακάμψουν. Μπορείτε να προτιμήσετε έναν ορό με με κηραμίδια που ενυδατώνουν και μαλακώνουν τις τρίχες για να τις διατηρούν υγιείς για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ακόμη, η βιοτίνη ή αλλιώς βιταμίνη Β7, είναι μια πολύ γνωστή βιταμίνη «μαλλιών», που λειτουργεί δυναμώνοντας την τρίχα και μειώνοντας τη θραύση στον άξονα της. Με τον ίδιο τρόπο, λειτουργεί και η πανθενόλη, παράγωγο της βιταμίνης Β5.

#9. Απόφυγε την τριβή

Τελευταίο και πολύ σημαντικό: ΜΗΝ τρίβεις τα μάτια σου. Βιώνεις απώλεια; Διάβασε γιατί πέφτουν οι βλεφαρίδες.

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται