Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Πώς να ξυπνάς με καλή διάθεση το πρωί

Πώς να ξυπνάς με καλή διάθεση το πρωί - The Cover

Πώς να ξυπνάς με καλή διάθεση το πρωί και να αντιμετωπίζεις την κάθε μέρα με όρεξη, καλή διάθεση και παραγωγικότητα

Ναι, μπορείς και εσύ να γίνεις morning person.

Πώς να ξυπνάς με καλή διάθεση το πρωί - The Cover

Είναι γνωστό και επιστημονικά αποδεδειγμένο πως οι πρωινοί άνθρωποι, είναι περισσότερο ευτυχισμένοι, παραγωγικοί και ευδιάθετοι.

Επίσης, έχουν λιγότερες πιθανότητες να πάθουν κατάθλιψη από αυτούς που βιάζονται να κλείσουν το ξυπνητήρι τους.

Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αλλάξεις σε μια νύχτα από κουκουβάγια σε κάποιον που αγαπά τα τιτιβίσματα των πουλιών το πρωί. Μπορείς όμως να ακολουθήσεις κάποιες συμβουλές και μικρά κόλπα για να αλλάξεις σιγά σιγα την ώρα που ξυπνάς.

Πώς να ξυπνάς όμορφα το πρωί

Πήγαινε για ύπνο νωρίτερα

Όσο νωρίτερα πέσεις για ύπνο, τόσο νωρίτερα θα ξυπνήσεις. Μόλις ο οργανισμός συμπληρώσει τις απαραίτητες ώρες ύπνου, τα μάτια σου θα ανοίξουν αυτόματα.

Απόφυγε την καφείνη και το πολύ αλκοόλ τις βραδυνές ώρες

Ένα ποτηράκι κόκκινο κρασί βοηθά να χαλαρώσεις, οι μεγάλες ποσότητες αλκοόλ όμως, φέρνουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Δημιουργούν υπερένταση στον οργανισμό ακριβώς όπως και η καφείνη.

Κλείσε τις ηλεκτρονικές συσκευές

Ένα ήσυχο περιβάλλον είναι το παν για ευχάριστο ύπνο, χωρίς διαταραχές και χωρίς διακοπές. Το μήνυμα που μπορεί να έρθει στο κινητό σου στις 2 τα ξημερώματα είναι πολύ πιθανό να διακόψει τον ύπνο σου και να σε αφήσει άγρυπνη για ώρες.

Επίσης, καλό είναι να γνωρίζεις πως το φως που εκμπέμπουν οι ηλεκτρονικές συσκευές όπως ο υπολογιστής σου, μπορούν να στείλουν λάθος μηνύματα στον εγκέφαλο σου, προσομοιώνοντας το φως της ημέρας με αποτέλεσμα να ξυπνάς στη μέση της νύχτας νομίζοντας πως έχει ξημερώσει.

Δες ακόμη: Έτσι Θα Καταλάβεις Αν Έχεις Εθιστεί Στο Shopping

Άσε τα στόρια λίγο ανοιχτά

Το φως του ήλιου θα σε βοηθήσει να ξυπνήσεις με φυσικό τρόπο. Ίσως έτσι σιγά σιγά να αλλάξεις και τους βιολογικούς σου ρυθμούς, αφού ο εγκέφαλος σου θα μάθει να αναγνωρίζει πότε ξημερώνει και πως είναι ώρα να ξυπνήσεις.

Κάνε γυμναστική

Έχει αποδειχτέι πως αυτοί που αθλούνται τουλάχιστον δύο ώρες μες στην εβδομάδα, κάνουν καλύτερο ύπνο και νιώθουν λίγοτερο κουρασμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ξύπνα με χορευτική μουσική

Και προσπάθησε να την αλλάζεις κάθε εβδομάδα, αφού το αυτί μας συνηθίζει τον ήχο που μας ξυπνάει και σιγά σιγά σταματάει να τον αντιλαμβάνεται σαν ξυπνητήρι.

Καφές

Μια έρευνα λέει πως και μόνο η μυρωδιά του καφέ, είναι ικανή να ελαττώσει το στρες που προκαλεί το πρωινό ξύπνημα. Φτιάξε καφέ κατευθείαν μετά το ξύπνημα ή αγόρασε μια καφετιέρα που δέχεται προγραμματισμό, ώστε να τον βρίσκεις έτοιμο το πρωί.

Ετικέτες: