Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Σακούλες κάτω από τα μάτια: φυσική αντιμετώπιση

Σακούλες κάτω από τα μάτια φυσική αντιμετώπιση

Σακούλες κάτω από τα μάτια: φυσική αντιμετώπιση και εύκολες λύσεις που θα μειώσουν το πρήξιμο στην περιοχή

Είναι ένα από τα πιο κοινά προβλήματα. Τραβά την προσοχή, προσθέτει κούραση και χρόνια στο πρόσωπο και γενικότερα χαλάει όλη την όψη. Μιλάμε για τις σακούλες κάτω από τα μάτια, για τις οποίες όμως υπάρχει η φυσική αντιμετώπιση, πέρα από την χειρουργική ή το υαλουρονικό κτλ.

Σακούλες κάτω από τα μάτια: αιτίες

Αρχικά, για να τις αντιμετωπίσεις, πρέπει να γνωρίζεις τι προκαλεί την εμφάνιση τους.

  • Ορμονικές διαταραχές
  • Εμμηνόπαυση
  • Νεφρικές δυσλειτουργίες
  • Παθήσεις του συνδετικού ιστού
  • Σωματική κούραση
  • Διαταραχές ύπνου
  • Αλλεργίες
  • Κακή στάση στον ύπνο
  • Γήρανση του δέρματος
  • Υψηλή πρόσληψη αλατιού
  • Ανεπαρκής κατανάλωση υγρών
  • Κάπνισμα
  • Γενετική προδιάθεση

Η πρωταρχική αιτία που εμφανίζεις σακούλες κάτω από τα μάτια, είναι η γήρανση. Καθώς μεγαλώνουμε το δέρμα και οι μύες χαλαρώνουν. Έτσι, βλέπουμε μεγαλύτερη συγκέντρωση δέρματος σε αυτή την τόσο ευαίσθητη περιοχή με το πολύ λεπτό δέρμα που είναι πιο επιρρεπές στην χαλάρωση. Αν θέλεις να προλάβεις αυτό το πρόβλημα, εφάρμοζε καθημερινά κρέμα ματιών για βαθιά ενυδάτωση και σύσφιξη στην περιοχή.

Φυσικές λύσεις για τις σακούλες κάτω από τα μάτια

#1. Icing

Ένα παγάκι που θα περάσεις 5-6 φορές στην περιοχή, συστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία και έτσι μειώνει το πρήξιμο. Το ίδιο μπορείς να πετύχεις αν κρατήσεις για 5-10 λεπτά στα μάτια σου, παγωμένες φέτες αγγουριού που παράλληλα καταπολεμούν και τους μαύρους κύκλους.

#2. Μασάζ για αποσυμφόρηση

Σκέψου το σαν γυμναστική για τα μάτια. Το gua sha και το jade roller, είναι τα εργαλεία που πρέπει να έχεις στην φαρέτρα σου για να καταπολεμήσεις το πρήξιμο και τις σακούλες κάτω από τα μάτια. Κάνε για 2-3 λεπτά καθημερινό μασάζ στην περιοχή για να την αποσυμφορίσεις και να μειώσεις ορατά το πρήξιμο. Εφάρμοσε μια κρέμα ματιών για σακούλες και στην συνέχεια ένα έλαιο που βοηθά το εργαλείο μασάζ να γλιστρά στην περιοχή. Εμείς προτείνουμε κάποιο ελαφρύ φυσικό έλαιο όπως το λάδι αβοκάντο ή κάποιο προϊόν του εμπορίου όπως το Antipodes Divine Face Oil Rosehip And Avocado. Ο συνδυασμός του με την Antipodes Kiwi κρέμα για τα μάτια κάνει θαύματα και στους μαύρους κύκλους.

#3. Προϊόντα με καφεΐνη/βιταμίνη C

Η καφεΐνη συστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία και έτσι τα μάτια ξεπρήζονται. Ενώ η βιταμίνη C φωτίζει την περιοχή και την κάνει να δείχνει πιο ξεκούραστη. Εκτός από τα προϊόντα που περιέχουν αυτά τα συστατικά, κάνε και μάσκες με φυσικά υλικά και να ανακουφίζεις την περιοχή. Δες φυσικές θεραπείες για μαύρους κύκλους και σακούλες.

#4. Αλλαγές στο lifestyle

Φυσικά, όταν η αιτία είναι φαρμακογενής, γενετική ή οργανική, δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις. Όταν όμως, η αιτία είναι οι καθημερινές συνήθειες ή κάποιες παροδικές αιτίες, μπορείς να αλλάξεις αρκετά πράγματα για να βελτιώσεις το πρήξιμο στα μάτια.

  • Η επαρκής κατανάλωση νερού και η παράλληλη μείωση του αλατιού, μειώνουν την κατακράτηση υγρών στην περιοχή των ματιών και σε όλο το σώμα γενικότερα, σε περίπτωση που δεν συντρέχουν προβλήματα υγείας. Αν πρήζονται και τα πόδια σου, αυτό είναι ένα σημάδι, ότι έχεις γενικότερη κατακράτηση υγρών.
  • Σίγουρα έχεις παρατηρήσει πως σε περίοδο που βιώνεις έντονες αλλεργικές αντιδράσεις, δεν παρουσιάζουν πρήξιμο μόνο τα μάτια σου, αλλά και η μύτη σου. Ένας αλλεργιολόγος θα σου δώσει την λύση ώστε να ελευθερωθεί η αναπνοή σου.
  • Η κίνηση και η ελαφριά άσκηση βελτιώνουν γενικότερα την κυκλοφορία του αίματος καθώς και την καλύτερη ανακατανομή υγρών. Επομένως, 20 λεπτά περπάτημα την ημέρα θα ωφελήσουν τον οργανισμό σου και το πρήξιμο κάτω από τα μάτια.
  • Τέλος, ένα γεμάτο οκτάωρο ύπνου και η σωστή στάση στον ύπνο με ένα ανατομικό μαξιλάρι που θα κρατά το κεφάλι σου στην σωστή θέση, θα βοηθά να ανασάνεις καλύτερα.

#5. Τροφές που καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών

Βάλε στην διατροφή σου, συγκεκριμένες τροφές που καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών. Αυτές είναι: το σέλινο, το αγγούρι, το καρπούζι, οι μπανάνες, το μπρόκολο, το πεπόνι, η μαύρη σοκολάτα, οι ντομάτες και τα φυλλώδη λαχανικά.

Συνοπτικά, η επαρκής κατανάλωση νερού, η μείωση του αλατιού στο μαγείρεμα, η ελάττωση κατανάλωσης αλμυρών τροφών, η καλύτερη στάση ύπνου με ένα ανατομικό μαξιλάρι και η ανακούφιση από αλλεργίες μειώνουν το πρόβλημα.

#6. Φτιάξε τα δικά σου eye patches

Κάποιες φυσικές λύσεις έχουν εξίσου θετική επίδραση με τα προϊόντα εμπορίου. Πάρε 2 cotton pads, δίπλωσε τα στην μέση και εμπότισε τα με ένα από τα εξής τρία υλικά:

  • με gel αλόης που ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου
  • με τσάι που περιέχει καφείνη και συστέλλει τα αγγεία
  • με χυμό πατάτας που περιέχει άμυλο και συσφίγγει το δέρμα