Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Τα καλύτερα φρούτα για επίπεδη κοιλιά

Δες ποια είναι τα καλύτερα φρούτα για επίπεδη κοιλιά, με τις περισσότερες φυτικές ίνες, για να τα βάλεις στην διατροφή σου

Θέλεις να χάσεις λίπος από την κοιλιά χωρίς να χρειαστεί να κάνεις σκληρές δίαιτες ή εξαντλητική γυμναστική; Το μυστικό βρίσκεται στην προσθήκη των σωστών τροφών στο διατροφικό σου πρόγραμμα και πιο συγκεκριμένα στα σωστά φρούτα. Σε προηγούμενο αφιέρωμα, μιλήσαμε για τα καλύτερα φρούτα για απώλεια βάρους, σήμερα θα μιλήσουμε για τα καλύτερα φρούτα για επίπεδη κοιλιά.

Για να βρούμε τα καλύτερα φρούτα για επίπεδη κοιλιά, πρέπει να λάβουμε υπόψιν την ποσότητα φυτικών ινών που περιέχουν ανά μερίδα, καθώς οι ίνες είναι που βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και επομένως σε ένα περισσότερο φλατ στομάχι.

Οι φυτικές ίνες, δεν έχουν όφελος μόνο στην απώλεια βάρους ή πόντων γύρω από την μέση, αλλά αποτρέπουν την εμφάνιση πολλών ασθενειών όπως ο διαβήτης και παράλληλα μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιοπαθειών.

Ποια φρούτα έχουν τις περισσότερες φυτικές ίνες

Σύμφωνα με πληροφορίες από την USDA National Nutrient Database for Standard Reference, τα φρούτα με την υψηλότερη ποσότητα φυτικών ινών ανά μερίδα, είναι τα σμέουρα, το passionfruit, το αχλάδι, το μήλο με την φλούδα, η μπανάνα, τα πορτοκάλια και οι φράουλες. Στην λίστα με τα φρούτα με πολύ υψηλή περιεκτικότητα, συμπεριλαμβάνεται και το αβοκάντο, τα βατόμουρα, το ρόδι, το ακτινίδιο και τα ροδάκινα.

Επιπλέον, τα περισσότερα από αυτά τα φρούτα έχουν ταυτόχρονα και άλλα οφέλη, αναφορικά με την απώλεια βάρους. Τα εσπεριδοειδή, τα μήλα και οι μπανάνες, περιέχουν πηκτίνη, ένα ένζυμο που επιταχύνει τον μεταβολισμό. Παράλληλα, τα μήλα ρυθμίζουν τη γλυκόζη και την όρεξη, ενώ το κάλιο που περιέχει η μπανάνα, αποτρέπει και την κατακράτηση υγρών.

Δες παρακάτω, τα τοπ φρούτα σε φυτικές ίνες, ανά μερίδα.

ΦρούταServing sizeTotal fiber (grams)*
Passionfruit1 φλ24.5
Σμέουρα1 φλ8.0
Αχλάδιμεσαίου μεγέθους5.5
Μήλο με την φλούδραμεσαίου μεγέθους4.5
Μπανάναμεσαίου μεγέθους3.0
Πορτοκάλιαμεσαίου μεγέθους3.0
Φράουλες1 φλ3.0

Πόσες φυτικές ίνες την ημέρα πρέπει να καταναλώνω;

Η επαρκής πρόσληψη φυτικών ινών για τους ενήλικες άντρες είναι 38 γραμμάρια την ημέρα, ενώ για τις γυναίκες ως 50 ετών, είναι τα 25 γραμ/ημέρα. Άνω των 50, οι άντρες πρέπει να καταναλώνουν 30 γραμ. ενώ οι γυναίκες 21. Οι έγκυες και οι θηλάζουσες πρέπει να καταναλώνουν 28/29 γραμ. την ημέρας. Άλλοι παράγοντες που μπορεί να καθορίσουν το ποσοστό απαραίτητης ημερήσιας πρόσληψης, είναι και η ενέργεια που απαιτείται για τις καθημερινές δραστηριότητες. Αυτά τα ποσοστά έχουν καθοριστεί για την προστασία έναντι σε καρδιακές παθήσεις.

Θα σε ενδιαφέρει: Οι Πιο Σημαντικές Βιταμίνες Για Υγιή Μαλλιά, Νύχια & Δέρμα

Πώς να τα καταναλώσεις

Όλα τα φρούτα, είναι προτιμότερο να καταναλώνονται ωμά, καθώς ακόμη και σε χυμούς όπου αποστραγγίζεται μόνο η υγρή τους μορφή, μπορούν να χάσουν σημαντικό μέρος των φυτικών ινών τους. Μπορείτε να τα ενσωματώσετε και στις σαλάτες σας, αν δεν σας αρέσει να τα καταναλώνεται σκέτα. Αποφύγετε τα αποξηραμένα φρούτα, καθώς είναι υψηλά σε περιεκτικότητα ζάχαρης και δεν θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται