Αυτή Η Βιταμίνη Είναι Ότι Καλύτερο Για Τα Μαλλιά Σου

Απαραίτητες beauty γνώσεις.

Η Βιταμίνη Ε είναι ότι καλύτερο για τα μαλλιά σου. Μάθε πώς μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη της.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στο τριχωτό κεφαλής είναι κοινά για πολλές από εμάς, με τα πιο συχνά να είναι η απώλεια μαλλιών, η λέπτυνση της τρίχας αλλά και η υπερπαραγωγή σμήγματος στο τριχωτό της κεφαλής, με αποτέλεσμα την εμφάνιση αντιαισθητικής πιτυρίδας.

Η απάντηση σε όλα αυτά πολλές φορές μπορεί να νομίζεις πως βρίσκεται σε πολυδιαφημισμένα εμπορικά προϊόντα, τα οποία χρησιμοποιείς ξανά και ξανά χωρίς όμως να δεις αποτελέσματα. Μην απογοητεύεσαι γιατί υπάρχουν θεραπείες που με αρκετή υπομονή θα σε βοηθήσουν να δεις διαφορά. Μια από αυτές τις θεραπείες, που αποδεδειγμένα κάνει την διαφορά είναι η γνωστή σε όλους μας Βιταμίνη Ε, η οποία κερδίζει συνεχώς περισσότερη δημοτικότητα και έδαφος έναντι πολλά υποσχόμενων γνωστών προϊόντων.

Βιταμίνη Ε και μαλλιά

Τι κάνει η Βιταμίνη Ε στα μαλλιά σου

Καταπολεμάει την ξηρότητα, το φριζάρισμα και την θαμπάδα, ελέγχει την παραγωγή σμήγματος/λιπαρότητας. Πιο συγκεκριμένα:

  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος άρα βοηθάει και στην ανάπτυξη της τρίχας, όταν χρησιμοποιείται απευθείας στο τριχωτό της κεφαλής
  • Η ανισορροπία στα PH επίπεδα της κεφαλής είναι ο κύριος παράγοντας φαγούρας, ξηροδερμίας, πιτυρίδας και κατά συνέπεια απώλειας τριχών. Η Βιταμίνη Ε ομαλοποιεί την παραγωγή σμήγματος και σταθεροποιεί τα επίπεδα PH και παρέχει την απαραίτητη υγρασία στους θύλακες της τρίχας, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η απώλεια μαλλιών.
  • Οι πλούσιες αντιοξειδωτικές της ιδιότητες βοηθούν στην εξουδετέρωση ελεύθερων ριζών, οι οποίες είναι υπεύθυνες για την καταστροφή της τρίχας. Έτσι, η δημιουργία ψαλίδας σταδιακά μειώνεται.
  • Η Βιταμίνη Ε έχει επίσης ενυδατικές ιδιότητες. Σφραγίζει την υγρασία μέσα στην τρίχα, κρατώντας τα υγιή, λαμπερά και δυνατά.

Βιταμίνη Ε και μαλλιά: όλα τα οφέλη

Πώς να χρησιμοποιήσεις την Βιταμίνη Ε για τα μαλλιά σου

  • Βάλε στην διατροφή σου τροφές πλούσιες σε Βιταμίνη Ε. Αυτές είναι: μπρόκολο, σπανάκι, σπαράγγια, ηλιόσπορος, αβοκάντο, ελαιόλαδο, αμύγδαλα, φουντούκια, αράπικα φιστίκια, σολωμός, κόκκινη πιπεριά, μάνγκο, χταπόδι, μπακαλιάρος.
  • Εάν δεν λαμβάνεις αρκετή Βιταμίνη Ε από την διατροφή σου, ένα συμπλήρωμα με ημερήσια δόση 400 IU είναι ικανό να φέρει αποτελέσματα. Πριν από οποιαδήποτε χρήση ζήτα την συμβουλή του γιατρού σου, καθώς μεγάλες δόσεις μπορεί να φέρουν ανεπιθύμητες ενέργειες όπως η λέπτυνση του αίματος.
  • Η χρήση ενός σαμπουάν με περιεκτικότητα σε Βιταμίνη Ε και χωρίς sulfates & parabens, θα βοηθήσει στην διατήρηση υγρασίας στην τρίχα και δεν θα αφαιρεί την φυσική υγρασία του τριχωτού σου.
  • Κάνε μασάζ με έλαιο Βιταμίνης Ε. Σπάσε μερικές κάψουλες σε ένα μικρό μπολ και με τα δάχτυλα σου πάρε την ποσότητα και κάνε για 4-5 λεπτά μασάζ στις ρίζες σου. Εάν είναι πολύ πηχτό ανέμειξε το με μικρή ποσότητα ελαιόλαδου ή φοινικέλαιου ή λάδι από αβοκάντο. Άφησε το να δράσει για περίπου μισή ώρα και προχώρησε με το κανονικό σου λούσιμο.
  • Φτιάξε μια φυσική μάσκα, αναμειγνύοντας στο blender: 1/2 αβοκάντο, 1 κτ.σπ. ελαιόλαδο, το λάδι από 1 κάψουλα Βιταμίνης Ε. Δούλεψε το blender μέχρι να γίνουν μια ομογενοποιημένη κρέμα και άπλωσε το μείγμα στα μαλλιά σου, φτάνοντας μέχρι τις άκρες. Άφησε για μισή ώρα και ξέπλυνε το. Ακολούθησε με το κανονικό σου λούσιμο.

 

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ

Η δοσολογία και η συγκέντρωση της Βιταμίνης παίζουν μεγάλο ρόλο στο οργανισμό μας και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με την κατανάλωση της καθώς και με την πιθανή παρουσία αλλεργιών. Σε κάθε περίπτωση μην το παρακάνεις ούτε με την κατανάλωση της Βιταμίνης Ε, ούτε με τις φυσικές μάσκες. Σε περίπτωση που παρουσιάσεις ανεπιθύμητα συμπτώματα, συμβουλέψου αμέσως κάποιον ειδικό.

No Comments Yet

Comments are closed

 

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ