Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Οι πιο σημαντικές βιταμίνες που δυναμώνουν τα μαλλιά

Βιταμίνες που δυναμώνουν τα μαλλιά: δες ποιες είναι οι πιο σημαντικές βιταμίνες & ιχνοστοιχεία για υγιή, λαμπερά μαλλιά

Αν νιώθεις πως τα μαλλιά σου έχουν χάσει την δύναμη τους, η τρίχα λεπταίνει και γενικότερα έχουν χάσει την δύναμη, την υγεία και τον όγκο τους, αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, ένας από τους οποίους είναι και η έλλειψη βιταμινών. Η έλλειψη βιταμινών επίσης μπορεί να οφείλεται είτε σε διατροφή πτωχή σε θρεπτικά συστατικά, είτε σε ηλικιακά και παθολογικά αίτια, είτε ακόμη και σε μια εγκυμοσύνη.

Όποιος και αν είναι ο λόγος, όμως μια ισορροπημένη διατροφή σε θρεπτικά συστατικά, σίγουρα θα ωφελήσει γενικότερα την υγεία σας και όχι μόνο τα μαλλιά. Σήμερα όμως, θα δούμε ποιες βιταμίνες δυναμώνουν τα μαλλιά και σε ποιες τροφές περιέχονται για να τις προσθέσετε στην διατροφή σας.

#1. Βιταμίνη D

Η βιταμίνη D, στα μαλλιά, σχετίζεται με την ανάπτυξη των θυλακίων. Ευτυχώς, την ανευρίσκουμε -σε μικρές ποσότητες μεν- και σε κάποιες τροφές αφού πλέον, λόγω της εκτεταμένης χρήσης αντηλιακών το σώμα δεν απορροφά αρκετά την βιταμίνη D. Η βιταμίνη D όμως, πρέπει να γνωρίζεις πως είναι εξαρτώμενη και από το μαγνήσιο. Αν στον οργανισμό υπάρχει έλλειψη μαγνησίου, η βιταμίνη D δεν μπορεί να μεταβολιστεί.

Σε ποιες τροφές βρίσκεται: ιχθυέλαιο, βούτυρο, ενισχυμένη μαργαρίνη, γαλακτοκομικά, συκώτι μπακαλιάρου, κρόκος αυγού, συκώτι μοσχαριού, σολομός, τόνος, σαρδέλες

Δες ακόμη: Τροφές Για Λαμπερό Δέρμα


#2. Βιταμίνη Β7

Όλες οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β παίζουν ρόλο στην ανάπτυξη και ενδυνάμωση των μαλλιών, περισσότερο όμως η βιοτίνη ή αλλιώς Β7. Ακόμη και η Β12 που παράγει ερυθροκύτταρα, χρειάζεται για την υποστήριξη των θυλακίων.

Σε ποιες τροφές βρίσκονται: πουλερικά, γαλακτοκομικά, κρέας, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ξηρούς καρπούς, όσπρια, σπανάκι, μπρόκολο, αβοκάντο, πορτοκάλια, μοσχαρίσιο συκώτι, αρνίσιο συκώτι, αυγά, νεφρά

Πιο ειδικά η βιοτίνη ανευρίσκεται: συκώτι, κρόκο αυγού, σόγια, δημητριακά, μαγιά


#3. Σίδηρος

Η έλλειψη σιδήρου επηρεάζει όλο τον οργανισμό και η έλλειψη του μπορεί να προκαλέσει σοβαρή απώλεια μαλλιών. Τα ερυθρά αιμοσφαίρια που μεταφέρουν οξυγόνο στα κύτταρα, δε μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς σίδηρο και για να επιζήσουν τα θυλάκια των τριχών, το οξυγόνο είναι απαραίτητο. Όταν σταματούν να τρέφονται με οξυγόνο, ξεκινά η τριχόπτωση. Για την καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου, συνδύασε με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C. Αποφύγετε τους συνδυασμούς με γαλακτοκομικά.

Σε ποιες τροφές βρίσκεται: κόκκινο κρέας, χοιρινό, φασόλια, σύκα, αποξηραμένα φρούτα, σπανάκι, συκώτι, κάσιους, θαλασσινά

Δες ακόμη: Αιτίες τριχόπτωσης


#4. Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος ευθύνεται για την σύνθεση των πρωτεινών, που είναι απαραίτητες και για την ανάπτυξη των μαλλιών και για την γενικότερη υγεία τους. Η ίδια η κερατίνη των μαλλιών μας, είναι πρωτείνη. Επιπλέον, είναι αντιφλεγμονώδης, που σημαίνει ότι καταπολεμά τις φλεγμονές που ευθύνονται για την απώλεια μαλλιών.

Σε ποιες τροφές βρίσκεται: στρείδια, σπαράγγια, μανιτάρια, κάσιους, βρώμη, μοσχάρι, αρνί, κοτόπουλο


#5. Βιταμίνη Ε

Δεν είναι τυχαίο το ότι τα περισσότερα προϊόντα περιποίησης μαλλιών και δέρματος, περιέχουν βιταμίνη Ε. Αυτή η βιταμίνη, είναι αντιοξειδωτική και δρα προστατευτικά για τα μαλλιά σου. Προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και ενδυναμώνει τα μαλλιά. Για να αυξήσετε την απορρόφηση της βιταμίνης Ε συνδυάστε με τροφές πλούσιες σε ακόρεστα λιπαρά όπως τα αυγά, αλλά και τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C. Διάβασε περισσότερα για τα οφέλη της Βιταμίνης Ε στα μαλλιά.

Σε ποιες τροφές βρίσκεται: ηλιόσποροι, αμύγδαλα, φουντούκια, αβοκάντο, μάνγκο, ακτινίδιο, ελαιόλαδο, σπανάκι, χόρτα, παντζαρόφυλλα, φύτρο σταριού, καρύδια, αραβοσιτέλαιο, λαχανικά με πράσινα φύλλα

Ετικέτες:
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται