Πώς Να Φροντίσεις Τα Μαλλιά Σου Το Χειμώνα

Κοινοποιήστε!

Διάβασε ποια είναι τα βήματα που πρέπει να αποτελούν την σωστή περιποίηση μαλλιών το χειμώνα και δες τα must have προϊόντα.

Τώρα που έχουν αρχίσει να πέφτουν οι θερμοκρασίες, τα μαλλιά σου χρειάζονται ιδιαίτερη περιποίηση με εξειδικευμένα προϊόντα και ίσως μερικές μικρές αλλαγές στο styling.

Πρέπει να γνωρίζεις πως οι χαμηλές θερμοκρασίες, κάνουν τα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής εξαιρετικά ευαίσθητο στην δημιουργία πιτυρίδας, ξηροδερμίας και σπασίματος της τρίχας. Για αυτό χρειάζεσαι και μια ξεχωριστή ρουτίνα περιποίησης μαλλιών για την χειμερινή σεζόν.

Μην ανησυχείς όμως, γιατί είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε να τα προστατεύσεις με τα tips μας και τις καλύτερες προτάσεις αγοράς. Διάβασε παρακάτω τις καλύτερες συμβουλές για σωστή περιποίηση μαλλιών το χειμώνα και μη ξεχάσεις να μας ακολουθήσεις σε Facebook και Instagram για ακόμη περισσότερη μόδα και ομορφιά καθημερινά.

1. Ενυδάτωση του τριχωτού της κεφαλής

Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, το τριχωτό της κεφαλής σας μπορεί να υποφέρει από ξηρότητα και φαγούρα λόγω της έλλειψης υγρασίας στον αέρα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πιτυρίδα και ερεθισμό του τριχωτού της κεφαλής προκαλώντας τριχόπτωση.

Ένα μασάζ με ζεστό λάδι με θρεπτικά συστατικά, όπως είναι το λάδι καρύδας, το ηλιέλαιο, το αμυγδαλέλαιο, το αργανέλαιο και το δαφνέλαιο, μπορεί να κάνει θαύματα. Το μασάζ βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής και θρέφει τα θυλάκια των τριχών, διεγείροντας την ανάπτυξη των μαλλιών. Κάντε το πριν τον ύπνο για να δράσει ολονύκτια. Θα σας προτείναμε είτε ένα raw λάδι από αυτά που προαναφέραμε αν έχετε στην κατοχή σας ή της Hot Oil αμπούλες της Bumble&Bumble.

2. Αποφυγή συχνού λουσίματος

Το συχνό λούσιμο, αφαιρεί τα φυσικά έλαια του τριχωτού, προκαλώντας περαιτέρω ξηρότητα και ερεθισμό. Προσπαθήστε να παρατείνετε το χρόνο μεταξύ των ντουζ. Μην λούζετε τα μαλλιά σας περισσότερο από δύο φορές την εβδομάδα.

3. Προτιμήστε σαμπουάν χωρίς θειικά άλατα

Να χρησιμοποιείτε πάντα σαμπουάν χωρίς θειικά άλατα για να διατηρείτε τη φυσική ισορροπία υγρασίας. Γνωρίζουμε βέβαια, πως αυτά συνήθως δεν περιέχουν τόσο μαλακτικούς παράγοντες όσο τα συνήθη σαμπουάν του εμπορίου, μπορείτε όμως να υποκαταστήσετε αυτούς, χρησιμοποιώντας εντατική μάσκα ενυδάτωσης μετά το σαμπουάν.

4. Χρησιμοποίησε conditioner με το σωστό τρόπο

Εάν παραλείπεις το conditioner για την μάσκα μαλλιών, επέτρεψε μας να σου πούμε πως κάνεις μεγάλο λάθος. Το σαμπουάν ανοίγει τα λέπια της τρίχας για να τα καθαρίσει, ενώ το conditioner τα κλείνει. Εάν χρησιμοποιήσεις μάσκα χωρίς conditioner έχεις κάνει στην ουσία μισή δουλειά. Η σωστή σειρά είναι: σαμπουάν, μάσκα, conditioner. Έτσι, γίνεται: καθαρισμός, θρέψη, κλείδωμα των θρεπτικών συστατικών.

Εάν μάλιστα μετά το μπάνιο χρησιμοποιήσεις και leave-in conditioner και έλαιο μαλλιών (με αυτή την σειρά) τότε έχεις προσθέσει δυο έξτρα στρώματα ενυδάτωσης στα μαλλιά σου. Οι αγαπημένες μας μάσκες για θρέψη και ενυδάτωση: Garnier Fructis Hair Food.

5. Απέφυγε τα θερμικά εργαλεία

Δε μπορούμε να τονίσουμε αρκετά πόση ζημιά κάνουν τα πιστολάκια και οι μασιές στα μαλλιά σου. Περισσότερη από το ντεκαπάζ. Ακόμη και αν χρησιμοποιήσεις προστατευτικά έλαια πριν το styling, πάλι υπόκεινται σε ταλαιπωρία, αφού οι θερμοκρασίες παραμένουν υψηλές.

Θα μου πεις…δε γίνεται χειμώνας χωρίς πιστολάκι. Και έχεις δίκιο. Αλλά, εάν το ρυθμίσεις στην χαμηλότερη σκάλα και το κρατάς αρκετά μακριά από τα μαλλιά σου θα τα στεγνώσεις με όσο το δυνατόν λιγότερη καταστροφή. Επίσης, αν τα μισοστεγνώσεις…ακόμη καλύτερα. Εκτός φυσικά, αν πρόκειται να βγεις από το σπίτι, οπότε σίγουρα δεν συνιστούμε να βγεις με βρεγμένο κεφάλι.

Η καλύτερη λύση είναι να λούζεσαι το βράδυ και να μισοστεγνώνεις τα μαλλιά σου. Μπορείς ακόμη να χρησιμοποιήσεις, τις ειδικές πετσέτες μαλλιών ή τα ειδικά wraps με μικροϊνες, που απορροφούν πολύ από το νερό των μαλλιών σου και έτσι στεγνώνουν γρηγορότερα. Για εμάς, δεν υπάρχουν καλύτερο hair turban από αυτό της GLOV. Βρες το εδώ.

6. Προστάτευσε τα με τακτικά κουρέματα στις άκρες

Ο ξηρός αέρας του χειμώνα, η τριβή των μαλλιών σε μάλλινες υφές από ζιβάγκο και σκούφους, προκαλεί σπάσιμο στην τρίχα. Ένα κούρεμα 2 πόντων, κάθε 2 μήνες θα σταματήσει την ψαλίδα στην δημιουργία της.

7. Μην παραλείπεις τις βιταμίνες σου

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες, είναι ευεργετικές για την υγεία των μαλλιών. Αυξήστε την πρόσληψη όλων των τροφών πλούσιων σε βιταμίνες, όπως καρότα, αυγά, κολοκύθες και μούρα. Ακολουθήστε μια ισορροπημένη διατροφή που συνδυάζει λαχανικά, φυλλώδη χόρτα, γαλακτοκομικά προϊόντα, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και κρέας για να διατηρείτε το σώμα και τα μαλλιά σας υγιή. Επίσης, μην ξεχνάτε να μένετε ενυδατωμένοι πίνοντας αρκετό νερό, καθώς είναι απαραίτητο για να διατηρήσετε το σώμα σας υγιές.

Κοινοποιήστε!