10 Τροφές Που Προκαλούν Κυτταρίτιδα

Κοινοποιήστε!

Διάβασε ποιες είναι οι 10 τοπ τροφές που προκαλούν κυτταρίτιδα για να τις αφαιρέσεις από το διατροφικό σου πρόγραμμα

Από scrubs και κρέμες για την κυτταρίτιδα, μέχρι σάουνες και αλλαγή διατροφικών συνηθειών, υπάρχουν πραγματικά πολλοί τρόποι που βοηθούν στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Εμείς σήμερα θα ασχοληθούμε εκτενώς με τις τροφές που προκαλούν κυτταρίτιδα, καθώς είναι σίγουρα ο νο.1 εσωτερικός παράγοντας για την δημιουργία της.

Τροφές που προκαλούν κυτταρίτιδα - The Cover

Έτσι, αν αποφασίσεις να ακολουθήσεις όλα τα βήματα που σου έχουμε προτείνει για να την καταπολεμήσεις, η αφαίρεση συγκεκριμένων τροφών από το διατροφικό σου πρόγραμμα, θα σε βοηθήσεις να πετύχεις το στόχο σου, μειώνοντας το χρόνο που απαιτείται.

Η γενετική βέβαια που προκαλεί την κατακράτηση υγρών, παίζει τεράστιο ρόλο στον σχηματισμό κυτταρίτιδας, η μείωση όμως ανθυγιεινών τροφών, ζάχαρης και αλατιού, μπορεί να κάνει λιγότερο εμφανή την κυτταρίτιδα. Διάβασε παρακάτω, ποιες είναι οι τροφές αυτές και μη ξεχάσεις να μας ακολουθήσεις σε Facebook και Instagram για ακόμη περισσότερη ομορφιά και μόδα καθημερινά.

#1. Επεξεργασμένα κρέατα και τυριά

Τα επεξεργασμένα κρέατα καθώς και τα τυριά, περιέχουν τόσο αλάτι που η κατανάλωση μιας μερίδας τους, αντιστοιχεί με το 1/3 αλατιού που πρέπει να καταναλώνουμε ημερησίως. Έτσι, αυξάνεται παράλληλα και η κατακράτηση που δημιουργεί την αντιαισθητική όψη φλοιού πορτοκαλιού. Αν θέλεις λοιπόν να συνεχίσεις να τρως σαλάμια και τυριά χωρίς να παχαίνεις, διάλεξε κάποια που να έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι. Φρόντισε επίσης να πίνεις αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

#2. Κονσέρβες

Οι τροφές κονσέρβας για να διατηρηθούν αναλλοίωτες για αρκετό καιρό, έχουν ζυμωθεί με αλάτι. Και μπορεί να αποτελούν ένα εύκολο και γρήγορο γεύμα, πρέπει να ξέρεις όμως πως είναι εξίσου υπεύθυνες για την κυτταρίτιδα, με τα σαλάμια και τα αλμυρά τυριά.

#3. Σόδα και αναψυκτικά με ζάχαρη

Φυσικά, όσο υπεύθυνο είναι το αλάτι για το σχηματισμό κυτταρίτιδας, τόσο υπεύθυνη είναι και η ζάχαρη. Δυστυχώς, στα αναψυκτικά είναι αρκετά καμουφλαρισμένη αφού δεν είναι γλυκά, για να πηγαίνει ο νους σου στην περιεκτικότητα τους σε ζάχαρη. Προτίμησε να πίνεις φρεσκοστιμμένους φυσικούς χυμούς για να αποφεύγεις τη ζάχαρη και να απορροφάς περισσότερες βιταμίνες.

#4. Cottage cheese

Το cottage cheese μπορεί να είναι σχετικά άγευστο και ελαφρύ, κρύβει όμως αρκετό αλάτι. Μια μερίδα του μπορεί να περιέχει ακόμη και 700ml αλατιού, δηλαδή το 1/3 της ημερήσιας ποσότητας που υποτίθεται πως επιτρέπεται να περιέχει μια σωστή διατροφή.

#5. Έτοιμες σάλτσες

Οι έτοιμες σάλτσες μπορούν να περιέχουν τόσο αλάτι, όσο και ζάχαρη. Πιο συγκεκριμένα, η αγαπημένη όλων barbeque sauce, σε ένα σερβίρισμα της μπορεί να περιέχει τη μισή επιτρεπόμενη ημερήσια ποσότητα ζάχαρης. Ευτυχώς, το κοτόπουλο μπορεί να είναι πεντανόστιμο από μόνο του, για αυτό η κατανάλωση τέτοιων τροφών είναι πραγματικά περιττή.

#6. Πίτσα

Μια διατροφή πλούσια σε ανθυγιεινά λιπαρά, μπορεί να επιβραδύνει την κυκλοφορία του αίματος και τη ροή οξυγόνου στους ιστούς. Ως αποτέλεσμα, οι συνδετικοί ιστοί αποδυναμώνουν, καθιστώντας την κυτταρίτιδα πιο εμφανή. Για να διατηρήσετε την φυσιολογική ροή κυκλοφορίας του αίματος, δεν απαιτείται μόνο να γυμνάζεστε αλλά και να αποφεύγετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, όπως πχ. η πίτσα.

#7. Βούτυρα και μαργαρίνες

Μία ακόμη από τις τροφές που φράζουν τις αρτηρίες και συνακόλουθα εμποδίζουν την φυσιολογική κυκλοφορία του αίματος και την οξυγόνωση των ιστών είναι τα βούτυρα και οι μαργαρίνες.

#8. Σόγια σος

Στην επιστήμη της διατροφολογίας ανά καιρούς καταρρίπτονται πολλοί μύθοι και ένας από τους πιο πρόσφατους είναι αυτός της σόγιας. Το αγαπημένο σου σούσι, όταν σερβίρεται με σόγια, πρέπει να γνωρίζεις πως έχει πολύ ψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι και μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση υγρών. Αυτός είναι και ο λόγος που μπορεί να νιώθεις φουσκωμένη μετά από ένα γεύμα άφθονο σε σόγια. Εάν συνεχίζεις να την θέλεις στην διατροφή σου, προτίμησε κάποια με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι.

#9. Λευκό ψωμί

Μπορεί να μην σκέφτεστε το λευκό ψωμί ως κάτι γλυκό και ίσως να μη θεωρείτε ολοκληρωμένο ένα γεύμα χωρίς ψωμί, αλλά είναι μια από τις τροφές που δυστυχώς συμβάλλουν πολύ στην δημιουργία κυτταρίτιδας. Το λευκό ψωμί περιέχει εξευγενισμένους υδατάνθρακες, οι οποίες μετατρέπονται από τον οργανισμό σε ζάχαρη και στην συνέχεια σε γλυκόζη. Ένα θρεπτικό συστατικό που βλάπτει το κολλαγόνο, κάνοντας την κυτταρίτιδα να φαίνεται πολύ χειρότερη από ό, τι είναι στην πραγματικότητα.

#10. Πατατάκια/γαριδάκια

Μπορεί όλα τα γρήγορα σνακ όπως είναι τα πατατάκια και τα γαριδάκια να είναι νόστιμα, έχεις όμως αναρωτηθεί ποτέ γιατί είναι τόσο νόστιμα και τόσο εθιστικά; Γιατί περιέχουν ένα πρόσθετο βελτιωτικό γεύσης που ονομάζεται όξινο γλουταμινικό νάτριο (Ε621). Το όξινο γλουταμινικό νάτριο που δίνει σε αυτά τα σνακ την γεύση ουμάμι, έχει την ικανότητα να αυξήσει την όρεξη, με συνέπεια να μη μπορείς να σταματήσεις την κατανάλωση τους.

Στην ΕΕ έχει επιτραπεί η προσθήκη του σε συγκεκριμένη όμως ποσότητα, καθώς σε πολύ χαμηλές δόσεις κρίνεται ασφαλές για τον οργανισμό. Από την άλλη όμως, όταν δε μπορείς να σταματήσεις να τρως πατατάκια, η κατανάλωση λιπαρών αυξάνεται και κατά συνέπεια και η αποθήκευση λίπους στον οργανισμό. Και αν αυξάνεται το λίπος, η βελτίωση της όψης της κυτταρίτιδας γίνεται όλο και δυσκολότερη.

Αν ψάχνεις για μια εξίσου γευστική εναλλακτική, προτίμησε να φας ξηρούς καρπούς, που είναι πλούσιοι σε Ω3 και βοηθούν στην υγεία του δέρματος και την γενικότερη υγεία του οργανισμού.

Κοινοποιήστε!